Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olen taas ihastunut
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 38046" data-attributes="member: 303"><p>Mä nään tän silleen, että julkkiksista ei tiedä oikeasti mitään, joten en voi niihin oikeasti ihastuakaan. </p><p></p><p>Teinivuosina oli yks kunnon julkkisihastus (ja sekin leffahahmoon, eikä siihen näyttelijään itseensä), ja silloin nyt muutenkin saatoin ihastua johonkin ihan vaan koska se puhui mulle, tai kuvittelin ihastuvani koska niin "kuuluu" tehdä. </p><p>Mutta vähän aikuistuttuani en oo kyllä ihastunut keneenkään ennen kuin oon oppinut tuntemaan niitä vähän. Mulla se ei vaan toimi muuten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 38046, member: 303"] Mä nään tän silleen, että julkkiksista ei tiedä oikeasti mitään, joten en voi niihin oikeasti ihastuakaan. Teinivuosina oli yks kunnon julkkisihastus (ja sekin leffahahmoon, eikä siihen näyttelijään itseensä), ja silloin nyt muutenkin saatoin ihastua johonkin ihan vaan koska se puhui mulle, tai kuvittelin ihastuvani koska niin "kuuluu" tehdä. Mutta vähän aikuistuttuani en oo kyllä ihastunut keneenkään ennen kuin oon oppinut tuntemaan niitä vähän. Mulla se ei vaan toimi muuten. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olen taas ihastunut
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja