Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenko sitten kuitenkaan introvertti vai vaan ujo?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 90321" data-attributes="member: 167"><p>No, ei mut jotenkin vaan häiritsee etenkin, kun sitä tunnutaan kysyvän joka paikassa. D: Ja ku musta myös tuntuu, että oon tullut tänä vuonna sosiaalisemmaksi ja uskallan puhuu enemmän ihmisille, ku oon saanut rohkeutta, itseluottamusta ja mun itsetunto on noussut. </p><p></p><p>Ja perjantainaki juttelin yhelle harrastuskaverille ihan normaalisti vaikka ei olla aiemmin juteltu niin paljoa ja ku sanoin mun pikkusiskolle et mennään juttelee sille niin se oli vaan silleen "eikä mennä" koska me ei olla aiemmin menty juttelee sille ja ollaan juteltu sille vaan vähän, mutta sit se tuliki meidän luo ja mun pikkusisko sano, et se oli ihan kivaa et se tuli meidän luo, mutta se ei siltikään puhunut ihan hirveesti sille. Sit mä aina oon silleen "tutustutaan siihen ja siihen harrastuskaveriin ja mennään juttelee sille yhelle" ja mun pikkusisko on vaan et "ei todellakaan mennä". Ja niinku sit kuitenkin mua sanotaan koulussa tosi usein hiljaseks ja ujoks, mutta mun pikkusiskoo ei, joka on mun mielestä aika jännä.</p><p></p><p>Mut no joo, ehkä en vaan yliajattele tätä hirveesti. Toisaalta jos sanon muille olevani ambivertti niin tyypit varmaan yllättyy tosi paljon, koska oon koulussakin aika paljon yksikseni, ku mul ei oo kavereita siellä hirveesti ja mun luokkalaisiin on vaikeeta tutustua, kun tehään vaan itsenäisesti tehtäviä tietokoneella ja kaikilla muilla on omat kaveriporukat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 90321, member: 167"] No, ei mut jotenkin vaan häiritsee etenkin, kun sitä tunnutaan kysyvän joka paikassa. D: Ja ku musta myös tuntuu, että oon tullut tänä vuonna sosiaalisemmaksi ja uskallan puhuu enemmän ihmisille, ku oon saanut rohkeutta, itseluottamusta ja mun itsetunto on noussut. Ja perjantainaki juttelin yhelle harrastuskaverille ihan normaalisti vaikka ei olla aiemmin juteltu niin paljoa ja ku sanoin mun pikkusiskolle et mennään juttelee sille niin se oli vaan silleen "eikä mennä" koska me ei olla aiemmin menty juttelee sille ja ollaan juteltu sille vaan vähän, mutta sit se tuliki meidän luo ja mun pikkusisko sano, et se oli ihan kivaa et se tuli meidän luo, mutta se ei siltikään puhunut ihan hirveesti sille. Sit mä aina oon silleen "tutustutaan siihen ja siihen harrastuskaveriin ja mennään juttelee sille yhelle" ja mun pikkusisko on vaan et "ei todellakaan mennä". Ja niinku sit kuitenkin mua sanotaan koulussa tosi usein hiljaseks ja ujoks, mutta mun pikkusiskoo ei, joka on mun mielestä aika jännä. Mut no joo, ehkä en vaan yliajattele tätä hirveesti. Toisaalta jos sanon muille olevani ambivertti niin tyypit varmaan yllättyy tosi paljon, koska oon koulussakin aika paljon yksikseni, ku mul ei oo kavereita siellä hirveesti ja mun luokkalaisiin on vaikeeta tutustua, kun tehään vaan itsenäisesti tehtäviä tietokoneella ja kaikilla muilla on omat kaveriporukat. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenko sitten kuitenkaan introvertti vai vaan ujo?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja