Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenko sitten kuitenkaan introvertti vai vaan ujo?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90326" data-attributes="member: 34"><p>Mietin vähän samaa tässä kun tajusin että mähän en kestä olla yksin melkein ollenkaan. Siis en pystyisi asuu yksin koskaa. Oisin yksinäinen ja ahdistunu, en haluu olla edes yhtä kokonaista päivää yksin. Muutama tunti käy mutta viime yönkin valvoin yksin (siis lemmikkien kanssa) niin olin hirveen ahistunu et en pysty kyl kovin paljon olemaan yksin. Tarviin mun perheen seuraa. Mut sit taas mun kaverien seurassa voin huonosti melkein aina. Perhetuttujen seurassa taas on parempi olo kuin omien kamujen.</p><p></p><p></p><p>Luulin että viihdyn tosi paljon yksin mutta en oikein kestäkään sitä pitkiä aikoja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90326, member: 34"] Mietin vähän samaa tässä kun tajusin että mähän en kestä olla yksin melkein ollenkaan. Siis en pystyisi asuu yksin koskaa. Oisin yksinäinen ja ahdistunu, en haluu olla edes yhtä kokonaista päivää yksin. Muutama tunti käy mutta viime yönkin valvoin yksin (siis lemmikkien kanssa) niin olin hirveen ahistunu et en pysty kyl kovin paljon olemaan yksin. Tarviin mun perheen seuraa. Mut sit taas mun kaverien seurassa voin huonosti melkein aina. Perhetuttujen seurassa taas on parempi olo kuin omien kamujen. Luulin että viihdyn tosi paljon yksin mutta en oikein kestäkään sitä pitkiä aikoja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenko sitten kuitenkaan introvertti vai vaan ujo?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja