Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenko sitten kuitenkaan introvertti vai vaan ujo?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 90330" data-attributes="member: 167"><p>Joo, tiiän mitä tarkotat... Mulla toi ei tosin oo ollut kavereitten kaa vaan kavereitten kavereitten kaa. Esim. yläasteella ku mun kaverit oli usein samassa porukassa muiden luokan tyttöjen kaa, enkä mä uskaltanut hirveesti puhuu niille niin en sit uskaltanut sanoo mitään niitten kanssa ollessa ja tuli tosi ulkopuolinen olo, kun kaikki muut jutteli keskenään. Sit ku tajusin, että tunnen oloni enemmän yksinäiseksi niitten seurassa, kuin ihan yksin yksin niin aloin usein vetäytyä vain pois enkä ees mennyt mun kavereitten luo, jos ne oli niitten kanssa. Onneks mun kaverit kuitenkin tuli usein mun luokse, ku ne huomas, et olin tullut kouluun, mutten mennyt niitten luo.</p><p></p><p>Ja kun kerroin tästä mun pikkusiskolle niin hänhän ihmetteli sitä kovasti ja sanoi, että häntä ahdistaa ihan hirveästi olla yksin ja on paljon mieluummin ryhmässä vaikkei puhuiskaan kenellekkään, kuin yksin eikä voinyt ymmärtää mun toimintaa. :D</p><p></p><p>Niin ja lisään tähän vielä, että nykyään aika todennäköisesti juttelisin niille tyypeille vaikken vielä hirveesti niitä tuntiskaan, mutta silloin en tosiaan uskaltanut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 90330, member: 167"] Joo, tiiän mitä tarkotat... Mulla toi ei tosin oo ollut kavereitten kaa vaan kavereitten kavereitten kaa. Esim. yläasteella ku mun kaverit oli usein samassa porukassa muiden luokan tyttöjen kaa, enkä mä uskaltanut hirveesti puhuu niille niin en sit uskaltanut sanoo mitään niitten kanssa ollessa ja tuli tosi ulkopuolinen olo, kun kaikki muut jutteli keskenään. Sit ku tajusin, että tunnen oloni enemmän yksinäiseksi niitten seurassa, kuin ihan yksin yksin niin aloin usein vetäytyä vain pois enkä ees mennyt mun kavereitten luo, jos ne oli niitten kanssa. Onneks mun kaverit kuitenkin tuli usein mun luokse, ku ne huomas, et olin tullut kouluun, mutten mennyt niitten luo. Ja kun kerroin tästä mun pikkusiskolle niin hänhän ihmetteli sitä kovasti ja sanoi, että häntä ahdistaa ihan hirveästi olla yksin ja on paljon mieluummin ryhmässä vaikkei puhuiskaan kenellekkään, kuin yksin eikä voinyt ymmärtää mun toimintaa. :D Niin ja lisään tähän vielä, että nykyään aika todennäköisesti juttelisin niille tyypeille vaikken vielä hirveesti niitä tuntiskaan, mutta silloin en tosiaan uskaltanut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenko sitten kuitenkaan introvertti vai vaan ujo?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja