Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
olenkohan masentunut vai vaan laiska
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 67457" data-attributes="member: 154"><p>Kuulostaa masennukselta. Mä oon aika samanlainen ja usein soimaan itseäni että olen laiska. Musta tuntuu että kun menen töihin niin siihen se energia sitten menee. Piti kesällä lukea paljon että olisi idea mistä teen gradun, en saanut luettua juuri mitään. Kämppä on kun kaatopaikka koska en saa aikaiseksi siivota. Taas olen unohtanut kolmena päivänä lääkkeet, ja usein unohdan tilata lisää. Sanoin jo 2kk sitten että pitää varata hammaslääkäri aika, mutta en ole onnistunut. Herään aikaisin ennen töitä jotta voisin tehdä jotain järkevää, päädyn löhöömään sängyssä ja selaamaan kännykkää pari tuntia ja yleensä melkein myöhästyn töistä. Mun hiukset on takkupehko ja meen tyyliin pyjamassa töihin... ☹️ Saatan antaa aika aktiivisen kuvan itsestäni kun käyn töissä ja opiskelen, mutta oikeasti mä vaan löhöön jokaisen ajan mitä mulla on ja itkukurkussa suoritan opinnot.</p><p></p><p>Ei tarkoitus viedä sun momenttia vaan tarjota vertaistukea. Ehkä normalisoida sun oloa ja vakuuttaa että kyseessä ei ole laiskuus vaan masennus tai muunlainen mt-ongelma. Mites ootko vielä siellä terapiassa käynyt? Oon Ilonen että leipominen tuo vielä mielihyvää sulle! Tsemppiä!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 67457, member: 154"] Kuulostaa masennukselta. Mä oon aika samanlainen ja usein soimaan itseäni että olen laiska. Musta tuntuu että kun menen töihin niin siihen se energia sitten menee. Piti kesällä lukea paljon että olisi idea mistä teen gradun, en saanut luettua juuri mitään. Kämppä on kun kaatopaikka koska en saa aikaiseksi siivota. Taas olen unohtanut kolmena päivänä lääkkeet, ja usein unohdan tilata lisää. Sanoin jo 2kk sitten että pitää varata hammaslääkäri aika, mutta en ole onnistunut. Herään aikaisin ennen töitä jotta voisin tehdä jotain järkevää, päädyn löhöömään sängyssä ja selaamaan kännykkää pari tuntia ja yleensä melkein myöhästyn töistä. Mun hiukset on takkupehko ja meen tyyliin pyjamassa töihin... ☹️ Saatan antaa aika aktiivisen kuvan itsestäni kun käyn töissä ja opiskelen, mutta oikeasti mä vaan löhöön jokaisen ajan mitä mulla on ja itkukurkussa suoritan opinnot. Ei tarkoitus viedä sun momenttia vaan tarjota vertaistukea. Ehkä normalisoida sun oloa ja vakuuttaa että kyseessä ei ole laiskuus vaan masennus tai muunlainen mt-ongelma. Mites ootko vielä siellä terapiassa käynyt? Oon Ilonen että leipominen tuo vielä mielihyvää sulle! Tsemppiä! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
olenkohan masentunut vai vaan laiska
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja