Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43209" data-attributes="member: 34"><p>Kuuntelen nyt nikon soittolistaa ja kaikki tuntuu niin feikiltä. Tuntuu että tein sen listan vaa siks et yritän olla muka ihastunu siihen mut en oikeesti oo, et nää ei oo totta nää tunteet. Kaikki tuntuu iha vitu naurettavalt. Kaikki mun kuvat mitä oon tallentanut vuosien mittaan. Tuntuu nii naurettavalt ja epäterveelt ja et oon tehny väärin ku oon tehny niin. En saa tehdä niin. Ällöttää selata mun galleriaa tai soittolistoja koska kaikki se kertoo siitä kuinka rikki ja kieroon kasvanu ja ällöttävä oon. Oon iha vitu karsee. Maailman paskin ihminen. Mua ällöttää se että tää on kuulemma addiktiokäyttäytymistä ja siks mun tunteil ei oo mitään arvoa. Ne ei oo totta vaan ne palvelee vaan jotain muuta tarkotusta jotenka ilmeisesti sitten feikkaan ne. Tykkään näköjään sit ihmisist vaan siks et täytän jotai tarvetta. Sehän tarkottaa sitä että ne tunteet ei oo oikeita vaan oon vetäny ne päästäni? Right? Oon tehny tän siis tahallaan. Millää ei oo siis mitään välii. Jos ne tunteet ei kerran oo aitoja. Eikä mul oo oikeutta tuntee niitä. Jos tää kerran on addiktiokäyttäytymistä niin eihä täl sit oo mitään arvoo. En saa tehä näin ja kaikki tunteet on väärin. On epätervettä ja väärin rakastuu julkkikseen varsinkin. Ainoastaan johonki tuttuun rakastuminen on valid. Se on ainut mitä saan tuntee. En saa tuntee mitää muuta. En saa. Oon epäonnistunu. Tosin en mä usko että sekään olis oikein tho, koska must tuntuu et kaikki rakastuminen on väärin. Jos tää kerran on joku addiktio.</p><p></p><p>Ei terve. Ihan oikeesti. Kiitti ihan vitusti. Oon lopullisesti pilalla. Ennen sentään vähän enemmän saatoin ajatella et mul on jtn arvoo ja et mun tunteet on arvokkaita sellasenaan. Mut ei ne ookaan, nyt kun ammattilainenkin sen mulle sanoo. Kiitos.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43209, member: 34"] Kuuntelen nyt nikon soittolistaa ja kaikki tuntuu niin feikiltä. Tuntuu että tein sen listan vaa siks et yritän olla muka ihastunu siihen mut en oikeesti oo, et nää ei oo totta nää tunteet. Kaikki tuntuu iha vitu naurettavalt. Kaikki mun kuvat mitä oon tallentanut vuosien mittaan. Tuntuu nii naurettavalt ja epäterveelt ja et oon tehny väärin ku oon tehny niin. En saa tehdä niin. Ällöttää selata mun galleriaa tai soittolistoja koska kaikki se kertoo siitä kuinka rikki ja kieroon kasvanu ja ällöttävä oon. Oon iha vitu karsee. Maailman paskin ihminen. Mua ällöttää se että tää on kuulemma addiktiokäyttäytymistä ja siks mun tunteil ei oo mitään arvoa. Ne ei oo totta vaan ne palvelee vaan jotain muuta tarkotusta jotenka ilmeisesti sitten feikkaan ne. Tykkään näköjään sit ihmisist vaan siks et täytän jotai tarvetta. Sehän tarkottaa sitä että ne tunteet ei oo oikeita vaan oon vetäny ne päästäni? Right? Oon tehny tän siis tahallaan. Millää ei oo siis mitään välii. Jos ne tunteet ei kerran oo aitoja. Eikä mul oo oikeutta tuntee niitä. Jos tää kerran on addiktiokäyttäytymistä niin eihä täl sit oo mitään arvoo. En saa tehä näin ja kaikki tunteet on väärin. On epätervettä ja väärin rakastuu julkkikseen varsinkin. Ainoastaan johonki tuttuun rakastuminen on valid. Se on ainut mitä saan tuntee. En saa tuntee mitää muuta. En saa. Oon epäonnistunu. Tosin en mä usko että sekään olis oikein tho, koska must tuntuu et kaikki rakastuminen on väärin. Jos tää kerran on joku addiktio. Ei terve. Ihan oikeesti. Kiitti ihan vitusti. Oon lopullisesti pilalla. Ennen sentään vähän enemmän saatoin ajatella et mul on jtn arvoo ja et mun tunteet on arvokkaita sellasenaan. Mut ei ne ookaan, nyt kun ammattilainenkin sen mulle sanoo. Kiitos. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja