Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43448" data-attributes="member: 34"><p>Tuntuu että oon oikeesti pudonnu johonki uneen eikä tää oo totta. Jos must tuntu jo joulukuussa siltä että kaikki menee koko ajan vaan oudommaks ja oudommaks niin nyt menee vähän siitäkin vielä oudommaks. Outous prosentti kasvaa kasvamistaan. Joulukuu oli outo. Tammikuu vielä oudompi. Helmikuusta ei edes puhuta. Maaliskuu, mitä vittua sillon edes tapahtui. Huhtikuu, sama kysymys, omituista MUTTA se ei ollu vielä mitään toukokuuhun verrattuna. Samantien vapun jälkeen infernaaliset sedu psykoosit (+ janne yms) ja siitä sitten vaan lisää psykooseja viikko viikolta enemmän. Tai oikeestaan ne loput psykoosit (eli niko, aake ja pp) tuli kaikki samaan aikaan, euroviisuviikolla. Sitä ennen oli lähinnä sedut ja timpat ja nää. Mut sit taas niiku yhtäkkiä kaikki samaan aikaan. Ja varsinkin se kun niko osottautu sellaseks keissiks että ei nyt saatana sentään ihan oikeesti ootko vittu tosissas. Että, semmone oli toukokuu. Ja kesäkuun alku no sen tiedämme kaikki miten se on menny. Tosiaa sen terapian jälkeen (ja se oli 31.5. vai??) Tuntuu entistäkin enemmän silt ku oisin pudonnu johonki vitu uneen siis FEVER DREAM enkä enää tiedä kuka oon. Vittu ku katon taaksepäin ni seki oli normaalimpaa ku tämä. Muistelen oikeesti kaiholla helmikuun kriisejä koska se oli helpompaa ku tämä. Siis todellisuudentaju flippaa niin pahasti, en muista mitä on tapahtunut milloinkin koska kaikki on niinku yks vitun pitkä uni. Joulukuusta saakka tuntuu että tää on ollu yks VITUN pitkä uni. Pelkkää epätodellista oloa. Ja se fakta oikeasti että oon tienny nikon öööööö mitä, siis, neljä???? Kuukautta????? Ja vasta tässä vaiheessa lähtee psykoosit käyntiin? Juu, vähemmästäki lähtee järki. Fiilis on että mitä vittua tapahtui ja missä vitun huumeissa oon ollu sillon ku en rakastunu siihen heti? Niiku mitä ihmettä :D onks kaikki ihan hyvin. Sitä paitsi hajotti muuten aika vitust ku siel lenkil kuuntelin dark side ja siis en tiedä kenestä se mua eniten muistuttaa? Koska samaan aikaan siitä tulee mieleen se tammi-helmikuu ja näin, joten mieleen tulee aivan automaatiolla ERÄÄT henkilöt, siis sitä ei voi kieltää etteikö se aika yhdistyis mun mielessä samantien timppaan ja hessuun ja näin. Mutta sitten nyt kun oon kuunnellu dark sidea ihan liikaa sattuneesta syystä niin siitä tulee myös mieleen nämä... Viikot? Tai siis? Kauan tätä ny on kestäny, vittu, en tiiä :DDDD seis. Mut anyway, nää ajat, niin oon vaa sillee "🥴 hei" kaikki menee sotkuks päässä. Myös hurt tietysti on hulvaton varsinkin nykyään. Siis se oli jo ensimmäisellä kerralla aivan liikaa mulle mutta nykyään se on saanu niin monta uutta merkitystä että 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴 siis ensin siitä tuli mieleen timppa ja hessu ja kaikki se ja vähän kaikki ja nykyään siitä tulee mieleen myös niko ja kaikki tämä ja tää mun mental breakdown ja KAIKKI niin vittu okei XDDDDDDDDDDDDD lie myös. Niiku. Mitä vittua se biisi oikeest. Voin kertoo että kuuntelin sitä aivan saatanan paljon sillon ku aloin rakastua hessuun joten se vähän niinku jätti aika saatanan pahan jäljen ja oli muuten tuskaa kattoo umk:ta sillon ku mietin hessua vaa XDDDDDDD RÄÄÄÄÄ mitä vittua. Ah ei jeesus sentään ja nyt. Nyt se biisi. On. Jännä. Jossain videossa näytettii joelii jossai bäkkäril tai jtn ja lie soi taustalla XDDDDDDDDDDDDDDDD PLEASE 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🖐️💀 DED. Ei tämmösiä enää ikinä, ei ikinä. Tää kevät on ollu kaikista psykoosikeväistä eniten psykoosikevät. Luulen oikeesti että mikään ei oo aikasemmin ollu NÄIN unreal. Siis ihan oikeasti pahinta on tosiaankin se kun YKS ainut biisi liittyy siihen, tähän ja tuohon. Sit ku kuuntelet sitä ni oot sillee ":)" heheh vittu. Vähän sama niiku hey jesus on kulkenu vitun kauan mun mukana jo ja mihin kaikkeen se liittyykää, niihin kaikista kipeimpiin tunteisiin mitä mul on ollu. Jokaiseen tyyppiin, eri tavoin. Kaikista on eri muistot mitkä tulee mieleen kun sen biisin kuulee. Tai becoming myself. Oon kuunnellut sitä sillon noh, helmikuussa? Kun itkin koko yön sitä etten saa tykätä timpasta enkä hessusta, ja oon kuunnellu sitä nyt, viimeks varmaan tänään tai eilen tai jotain, kun oon itkeny sitä että en saa olla sellanen ku oon enkä tykätä kenestä tykkään. Ja se liittyy myös nikoonkin koska sekin on julkkis vaikka sinänsä muuta kiellettyä aspektia siinä ei olekaan mutta no, silti, sekin jo pelkästään tuntuu hirveelt et se on julkkis koska "eN sAa tYkÄtÄ siiTä" 😂🖐️ että juuh, becoming myself on myös kulkenu mun mukana pitkään. Ensimmäisen kerran ku kuulin sen ni taisin itkeä sille sen takia mihin se on periaatteessa tarkotettukin eli because i'm lgbt (vaikka en enää tiedä siitäkään että oonko edes LMAOOO ei mennä siihen nyt yhtään) mutta siitä eteenpäin se on ollu hyvin pitkälti aivan muihin vaikeuksiin liittyvää. Mm. Näin. Joo. Just näin. Jep.</p><p></p><p>Vois kyllä kuunnella lien iha vaa koska????? Syyt. Tosin tulee paha olo koska mun pakko-oireiden(?) Mielestä en sais about kuunnella enää musiikkiakaan koska jos niistä tulee mieleen ihastukset nii oon: epäonnistunut 😂 koska tietenkin teen sillon väärin jos ajattelen ketään ihastusta, koska niinhän ei saanu tehä. Vittu että on hilpeetä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43448, member: 34"] Tuntuu että oon oikeesti pudonnu johonki uneen eikä tää oo totta. Jos must tuntu jo joulukuussa siltä että kaikki menee koko ajan vaan oudommaks ja oudommaks niin nyt menee vähän siitäkin vielä oudommaks. Outous prosentti kasvaa kasvamistaan. Joulukuu oli outo. Tammikuu vielä oudompi. Helmikuusta ei edes puhuta. Maaliskuu, mitä vittua sillon edes tapahtui. Huhtikuu, sama kysymys, omituista MUTTA se ei ollu vielä mitään toukokuuhun verrattuna. Samantien vapun jälkeen infernaaliset sedu psykoosit (+ janne yms) ja siitä sitten vaan lisää psykooseja viikko viikolta enemmän. Tai oikeestaan ne loput psykoosit (eli niko, aake ja pp) tuli kaikki samaan aikaan, euroviisuviikolla. Sitä ennen oli lähinnä sedut ja timpat ja nää. Mut sit taas niiku yhtäkkiä kaikki samaan aikaan. Ja varsinkin se kun niko osottautu sellaseks keissiks että ei nyt saatana sentään ihan oikeesti ootko vittu tosissas. Että, semmone oli toukokuu. Ja kesäkuun alku no sen tiedämme kaikki miten se on menny. Tosiaa sen terapian jälkeen (ja se oli 31.5. vai??) Tuntuu entistäkin enemmän silt ku oisin pudonnu johonki vitu uneen siis FEVER DREAM enkä enää tiedä kuka oon. Vittu ku katon taaksepäin ni seki oli normaalimpaa ku tämä. Muistelen oikeesti kaiholla helmikuun kriisejä koska se oli helpompaa ku tämä. Siis todellisuudentaju flippaa niin pahasti, en muista mitä on tapahtunut milloinkin koska kaikki on niinku yks vitun pitkä uni. Joulukuusta saakka tuntuu että tää on ollu yks VITUN pitkä uni. Pelkkää epätodellista oloa. Ja se fakta oikeasti että oon tienny nikon öööööö mitä, siis, neljä???? Kuukautta????? Ja vasta tässä vaiheessa lähtee psykoosit käyntiin? Juu, vähemmästäki lähtee järki. Fiilis on että mitä vittua tapahtui ja missä vitun huumeissa oon ollu sillon ku en rakastunu siihen heti? Niiku mitä ihmettä :D onks kaikki ihan hyvin. Sitä paitsi hajotti muuten aika vitust ku siel lenkil kuuntelin dark side ja siis en tiedä kenestä se mua eniten muistuttaa? Koska samaan aikaan siitä tulee mieleen se tammi-helmikuu ja näin, joten mieleen tulee aivan automaatiolla ERÄÄT henkilöt, siis sitä ei voi kieltää etteikö se aika yhdistyis mun mielessä samantien timppaan ja hessuun ja näin. Mutta sitten nyt kun oon kuunnellu dark sidea ihan liikaa sattuneesta syystä niin siitä tulee myös mieleen nämä... Viikot? Tai siis? Kauan tätä ny on kestäny, vittu, en tiiä :DDDD seis. Mut anyway, nää ajat, niin oon vaa sillee "🥴 hei" kaikki menee sotkuks päässä. Myös hurt tietysti on hulvaton varsinkin nykyään. Siis se oli jo ensimmäisellä kerralla aivan liikaa mulle mutta nykyään se on saanu niin monta uutta merkitystä että 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴 siis ensin siitä tuli mieleen timppa ja hessu ja kaikki se ja vähän kaikki ja nykyään siitä tulee mieleen myös niko ja kaikki tämä ja tää mun mental breakdown ja KAIKKI niin vittu okei XDDDDDDDDDDDDD lie myös. Niiku. Mitä vittua se biisi oikeest. Voin kertoo että kuuntelin sitä aivan saatanan paljon sillon ku aloin rakastua hessuun joten se vähän niinku jätti aika saatanan pahan jäljen ja oli muuten tuskaa kattoo umk:ta sillon ku mietin hessua vaa XDDDDDDD RÄÄÄÄÄ mitä vittua. Ah ei jeesus sentään ja nyt. Nyt se biisi. On. Jännä. Jossain videossa näytettii joelii jossai bäkkäril tai jtn ja lie soi taustalla XDDDDDDDDDDDDDDDD PLEASE 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🖐️💀 DED. Ei tämmösiä enää ikinä, ei ikinä. Tää kevät on ollu kaikista psykoosikeväistä eniten psykoosikevät. Luulen oikeesti että mikään ei oo aikasemmin ollu NÄIN unreal. Siis ihan oikeasti pahinta on tosiaankin se kun YKS ainut biisi liittyy siihen, tähän ja tuohon. Sit ku kuuntelet sitä ni oot sillee ":)" heheh vittu. Vähän sama niiku hey jesus on kulkenu vitun kauan mun mukana jo ja mihin kaikkeen se liittyykää, niihin kaikista kipeimpiin tunteisiin mitä mul on ollu. Jokaiseen tyyppiin, eri tavoin. Kaikista on eri muistot mitkä tulee mieleen kun sen biisin kuulee. Tai becoming myself. Oon kuunnellut sitä sillon noh, helmikuussa? Kun itkin koko yön sitä etten saa tykätä timpasta enkä hessusta, ja oon kuunnellu sitä nyt, viimeks varmaan tänään tai eilen tai jotain, kun oon itkeny sitä että en saa olla sellanen ku oon enkä tykätä kenestä tykkään. Ja se liittyy myös nikoonkin koska sekin on julkkis vaikka sinänsä muuta kiellettyä aspektia siinä ei olekaan mutta no, silti, sekin jo pelkästään tuntuu hirveelt et se on julkkis koska "eN sAa tYkÄtÄ siiTä" 😂🖐️ että juuh, becoming myself on myös kulkenu mun mukana pitkään. Ensimmäisen kerran ku kuulin sen ni taisin itkeä sille sen takia mihin se on periaatteessa tarkotettukin eli because i'm lgbt (vaikka en enää tiedä siitäkään että oonko edes LMAOOO ei mennä siihen nyt yhtään) mutta siitä eteenpäin se on ollu hyvin pitkälti aivan muihin vaikeuksiin liittyvää. Mm. Näin. Joo. Just näin. Jep. Vois kyllä kuunnella lien iha vaa koska????? Syyt. Tosin tulee paha olo koska mun pakko-oireiden(?) Mielestä en sais about kuunnella enää musiikkiakaan koska jos niistä tulee mieleen ihastukset nii oon: epäonnistunut 😂 koska tietenkin teen sillon väärin jos ajattelen ketään ihastusta, koska niinhän ei saanu tehä. Vittu että on hilpeetä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja