Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43449" data-attributes="member: 34"><p>Jestas mikä mua vaivaa</p><p></p><p>Ainiin ja also, may i point out some stuff.... Vittu että mul taas tuntuu jtn random perhosia vatsassa mut okei anyway se ei ollu se pointti. Vaan se että kun nyt Oulusta tuli se joku kulttuuripääkaupunki nii ANTEEKS MITÄ VITTUA. on hauskaa joo. Ei jeesus ku katoin telkkarii ni koko ajan vaa "Oulu Oulu Oulu Oulu Oulu Oulu sitä ja tätä, blaablaablaa oululainen blind channel sijoittui hienosti kuudenneksi viisuissa ja nyt Oulu on kulttuuripääkaupunki" ja oon vaa siin sillee "????????? 🙂" Siis oikeesti eka olin kuunnellu siitä kulttuuripääkaupungiksi valitsemisesta jonkun aikaa ja saanu sydäreitä ku edes puhutaan Oulusta ja sit se joku tyyppi (uutistenlukijako?) Mainitsi viel blind channelin siinä ni olin vaa sillee eih 😂 ei ihme että ku lähin lenkille ni olin about tärisemäs siin XDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä vittua. Extra huvittavaa se vielä että oon kuunnellu jostain syystä viime aikoina aknestikin Haukipudas-biisiä :SDDDDDDDDDDDKDKDKDKDM extra huvittavaa sekin että aknestik on myös psykoosisetti mulle koska niin, no, sen voi jokainen arvata. Siis actually tasan vuosi sit kuolasin jukka takaloa niin paljon että mult meinas järki lähtee (kyllä, kesäkuu 2020 se tais olla) ja kuuntelin Haukipudasta tietty silloinkin ja olin iha et aw ihana ääni sillä on :))))))) ja siis sillon siit biisistä tuli joku random läppä mulle ja olin sillee haha ja en ees tiiä miks se oli nii tärkee, mut nyt...... Ku kuuntelen sitä taas ja oon sillee ":))) mm, aivan, Oulu" niin juu on taas ihan uudet merkitykset silläkin biisulla. Mitä vittua? Ja nykyään jos edes nään kuvan toripolliisista ni :) oon heti sillee "😫" tietty. Ainiin, juu, ja sillon jukan instaa tsekkaillessa sillon vuos sit ni silläki tais olla vitusti niitä "oulu2026" hömpötyksiä siellä niin tää nyt taas vei mut kyllä kivasti siihen aikaan MYÖS :D ei helvetti mikä psykoosien yhdistyminen. Ei nyt helvetti oikeesti. Joo mitä helvettiä. Hups sorruin kattoo yhen vidin ja syyllisyys on: intense. En sais, en todellakaan sais. Epäonnistun joka sekunti :D parempi vissiin vaan luovuttaa sitten. Turha kai se on edes yrittää olla silleen että en saa tykätä kenestäkään en saa tykätä kenestäkää ku ei se onnistu ni se ei vittu onnistu. Oikeest ei jumalauta tätä elämää ei jaksa enää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43449, member: 34"] Jestas mikä mua vaivaa Ainiin ja also, may i point out some stuff.... Vittu että mul taas tuntuu jtn random perhosia vatsassa mut okei anyway se ei ollu se pointti. Vaan se että kun nyt Oulusta tuli se joku kulttuuripääkaupunki nii ANTEEKS MITÄ VITTUA. on hauskaa joo. Ei jeesus ku katoin telkkarii ni koko ajan vaa "Oulu Oulu Oulu Oulu Oulu Oulu sitä ja tätä, blaablaablaa oululainen blind channel sijoittui hienosti kuudenneksi viisuissa ja nyt Oulu on kulttuuripääkaupunki" ja oon vaa siin sillee "????????? 🙂" Siis oikeesti eka olin kuunnellu siitä kulttuuripääkaupungiksi valitsemisesta jonkun aikaa ja saanu sydäreitä ku edes puhutaan Oulusta ja sit se joku tyyppi (uutistenlukijako?) Mainitsi viel blind channelin siinä ni olin vaa sillee eih 😂 ei ihme että ku lähin lenkille ni olin about tärisemäs siin XDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä vittua. Extra huvittavaa se vielä että oon kuunnellu jostain syystä viime aikoina aknestikin Haukipudas-biisiä :SDDDDDDDDDDDKDKDKDKDM extra huvittavaa sekin että aknestik on myös psykoosisetti mulle koska niin, no, sen voi jokainen arvata. Siis actually tasan vuosi sit kuolasin jukka takaloa niin paljon että mult meinas järki lähtee (kyllä, kesäkuu 2020 se tais olla) ja kuuntelin Haukipudasta tietty silloinkin ja olin iha et aw ihana ääni sillä on :))))))) ja siis sillon siit biisistä tuli joku random läppä mulle ja olin sillee haha ja en ees tiiä miks se oli nii tärkee, mut nyt...... Ku kuuntelen sitä taas ja oon sillee ":))) mm, aivan, Oulu" niin juu on taas ihan uudet merkitykset silläkin biisulla. Mitä vittua? Ja nykyään jos edes nään kuvan toripolliisista ni :) oon heti sillee "😫" tietty. Ainiin, juu, ja sillon jukan instaa tsekkaillessa sillon vuos sit ni silläki tais olla vitusti niitä "oulu2026" hömpötyksiä siellä niin tää nyt taas vei mut kyllä kivasti siihen aikaan MYÖS :D ei helvetti mikä psykoosien yhdistyminen. Ei nyt helvetti oikeesti. Joo mitä helvettiä. Hups sorruin kattoo yhen vidin ja syyllisyys on: intense. En sais, en todellakaan sais. Epäonnistun joka sekunti :D parempi vissiin vaan luovuttaa sitten. Turha kai se on edes yrittää olla silleen että en saa tykätä kenestäkään en saa tykätä kenestäkää ku ei se onnistu ni se ei vittu onnistu. Oikeest ei jumalauta tätä elämää ei jaksa enää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja