Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43500" data-attributes="member: 34"><p>Tosiaan oon koittanut hokee tota itelleni että sehän on totta että ei kukaan saa päättää kehen rakastuu. Ja hetken se saattaa helpottaa oloa mutta sitten taas alan epäilee että no jos kerran teen tän tahallaan ni varmaa mä sit teen tän tahallaan joten ei se varmaan sit oo ees totta. Jos kerran tää on niin väärin ni kai tää on sit väärin.</p><p></p><p>Vittu oikeesti. Mä en menny sinne terapiaan pyytää mitään analyysii siitä et onko tää joku addiktio ja teenkö tän tahallaa tai jtn, menin sinne et voisin vuodattaa näit asioita jotka ahdistaa mua, koska mul ei oo yhtään ihmistä irl jonka kanssa kunnolla puhuisin mistää, menin sinne että mun itsetunto vähän lähtis paranee ees, että jotenki pystyisin kestää kaikkee tätä. Mutta se mitä mä en siel välttämättä halunnu kuulla on just tuo että "hmmmm onks tää joku addiktio hmm mikähän sua vaivaa mistähän tää johtuu hmm onpa jännä" voi vittujen kevät oikeesti. Oon aivan solmussa :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43500, member: 34"] Tosiaan oon koittanut hokee tota itelleni että sehän on totta että ei kukaan saa päättää kehen rakastuu. Ja hetken se saattaa helpottaa oloa mutta sitten taas alan epäilee että no jos kerran teen tän tahallaan ni varmaa mä sit teen tän tahallaan joten ei se varmaan sit oo ees totta. Jos kerran tää on niin väärin ni kai tää on sit väärin. Vittu oikeesti. Mä en menny sinne terapiaan pyytää mitään analyysii siitä et onko tää joku addiktio ja teenkö tän tahallaa tai jtn, menin sinne et voisin vuodattaa näit asioita jotka ahdistaa mua, koska mul ei oo yhtään ihmistä irl jonka kanssa kunnolla puhuisin mistää, menin sinne että mun itsetunto vähän lähtis paranee ees, että jotenki pystyisin kestää kaikkee tätä. Mutta se mitä mä en siel välttämättä halunnu kuulla on just tuo että "hmmmm onks tää joku addiktio hmm mikähän sua vaivaa mistähän tää johtuu hmm onpa jännä" voi vittujen kevät oikeesti. Oon aivan solmussa :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja