Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43501" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti haluan vaan pystyy käsittelee tätä tunnetta. Haluun pystyy tuntee sen sellasena ku se on. Haluun pystyy keskittyy siihen ikävän tunteeseen että voin käsitellä nää kunnolla ja hyväksyy kaiken sen täysin, kaiken mitä tunnen. En haluu että joudun tälleen pakoilee mun tunteita ja että mua oksettaa joka kerta ku niko on vähänki mun ajatuksis. En haluu et joudun juoksee karkuun mun tunteita tän takia. En haluu sitä että kiellän mun tunteet vaikka tiedän että ne on oikeesti olemassa. Se tunne on kymmenen kertaa helpompi sietää sillon kun sen pystyy oikeesti hyväksyy. Jos sitä ei pysty hyväksyy ja kieltää itteensä koko ajan ajattelemasta mitään niin se on yhtä tuskaa ku se vaan voimistaa ja voimistaa sitä kipua. Eihän tunnetta pysty käsittelemään jos sen olemassaoloa ei ensin suostu hyväksymään??? Mun on miljoona kertaa vaikeempi olla tän kanssa jos en pysty hyväksymään sitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43501, member: 34"] Oikeesti haluan vaan pystyy käsittelee tätä tunnetta. Haluun pystyy tuntee sen sellasena ku se on. Haluun pystyy keskittyy siihen ikävän tunteeseen että voin käsitellä nää kunnolla ja hyväksyy kaiken sen täysin, kaiken mitä tunnen. En haluu että joudun tälleen pakoilee mun tunteita ja että mua oksettaa joka kerta ku niko on vähänki mun ajatuksis. En haluu et joudun juoksee karkuun mun tunteita tän takia. En haluu sitä että kiellän mun tunteet vaikka tiedän että ne on oikeesti olemassa. Se tunne on kymmenen kertaa helpompi sietää sillon kun sen pystyy oikeesti hyväksyy. Jos sitä ei pysty hyväksyy ja kieltää itteensä koko ajan ajattelemasta mitään niin se on yhtä tuskaa ku se vaan voimistaa ja voimistaa sitä kipua. Eihän tunnetta pysty käsittelemään jos sen olemassaoloa ei ensin suostu hyväksymään??? Mun on miljoona kertaa vaikeempi olla tän kanssa jos en pysty hyväksymään sitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja