Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43519" data-attributes="member: 34"><p>Huh ai saatana, en voi kyllä suositella tota kuminauha tekniikkaa fr. Mua sattuu vieläkin vähän käteen :D en ymmärrä, mikä siinä on että pitää kiduttaa itteään. Fyysisellä kivulla ihan ku se jotenkin veis ne ahdistavat tuntemukset pois. Newsflash, ei se vie niitä pois. Ei se helpota juuri ollenkaan. Ehkä ihan vähän silleen sen hetken aikaa kun sun ei tarvi miettiä ku sitä jäätävää fyysistä kipua ku kyl se kuitenkin sattuu sen verran et ajatuksen saa vähän pois siitä mikä ahistaa. Mutta silti se helpotus on niin ohimenevä. Huoh kunpa en tarvis tollasta. Emt luulen että toi vois sillon olla ihan jees jos sitä käyttäis tosi vähän, mut jos se on sellast niiku mulla että snäppään sitä joku 20krt vitu lujaa nii hmm. Siis silleen että sitähän voi käyttää ihan sellasenakin että ahistuskohtauksen tullessa pystyy saamaan ittensä takas todellisuuteen sen tunteen avulla, tai sit sitä voi käyttää just jonain random viiltelyn korvikkeena ja vetelet sitä vaa nii lujaa ku lähtee ja noi on hyvin erilaisia keinoja helpottaa ahistusta.</p><p></p><p>Mutjoo. Pitäis ehkä nukkuu. Jos sais olla vähän aikaa ilman huolia. Tai ainakin olis vähän vähemmän huolia hetken aikaa vaikka ne ei kokonaan poissa sillonkaan olis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43519, member: 34"] Huh ai saatana, en voi kyllä suositella tota kuminauha tekniikkaa fr. Mua sattuu vieläkin vähän käteen :D en ymmärrä, mikä siinä on että pitää kiduttaa itteään. Fyysisellä kivulla ihan ku se jotenkin veis ne ahdistavat tuntemukset pois. Newsflash, ei se vie niitä pois. Ei se helpota juuri ollenkaan. Ehkä ihan vähän silleen sen hetken aikaa kun sun ei tarvi miettiä ku sitä jäätävää fyysistä kipua ku kyl se kuitenkin sattuu sen verran et ajatuksen saa vähän pois siitä mikä ahistaa. Mutta silti se helpotus on niin ohimenevä. Huoh kunpa en tarvis tollasta. Emt luulen että toi vois sillon olla ihan jees jos sitä käyttäis tosi vähän, mut jos se on sellast niiku mulla että snäppään sitä joku 20krt vitu lujaa nii hmm. Siis silleen että sitähän voi käyttää ihan sellasenakin että ahistuskohtauksen tullessa pystyy saamaan ittensä takas todellisuuteen sen tunteen avulla, tai sit sitä voi käyttää just jonain random viiltelyn korvikkeena ja vetelet sitä vaa nii lujaa ku lähtee ja noi on hyvin erilaisia keinoja helpottaa ahistusta. Mutjoo. Pitäis ehkä nukkuu. Jos sais olla vähän aikaa ilman huolia. Tai ainakin olis vähän vähemmän huolia hetken aikaa vaikka ne ei kokonaan poissa sillonkaan olis [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Olenkohan väsynyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja