Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Oletko koskaan ollut poliisiauton kyydissä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 47872" data-attributes="member: 167"><p>En oo, mutta sattumoisin juuri ehkä tunti tai puol tuntii sitten leikittiin mun pikkuveljen kanssa petseillä ja mun petsit pääs ekaa kertaa poliisiautoon. :D</p><p></p><p>Kaikki muut petsit siis oli sinisilmäisiä paitsi yks petsi, jonka silmät oli jotkut ehkä keltaset. Sit ne petsit haukku ja löi sitä, koska se oli erilainen.</p><p></p><p>Sit mun pikkuveli laitto kaks petsiä kaasuttamaan poliisiautolla paikalle ja laitto kolme kiusaajapetsiä poliisiautoon, koska kiusaaminen on rikos ja yks mun petseistä otti instaan kuvan ja oli ihan innoissaan, et on ekaa kertaa poliisiautossa ja laitto siihen kaikkee "#poliisiautossa #ekakerta #omg". :D</p><p></p><p>Sit lopulta yks mun pikkuveljen leikkimä petsi yritettiin viedä vankilaan, mut ne mun leikkimät petsit pääs vapaaksi, mut sitte seki karkas poliisiautosta... Ja sen kiusatun ne poliisit passitti matkoihinsa, kuitenki samalla ite haukkuen sitä. :D</p><p></p><p>Sitte poliisit alko driftailee mut sitä ennen ne sai sen karanneen petsin kiinni, ajo vahingossa sen yli ja piilotti ruumiin peiton taakse.</p><p></p><p>Ja se mun instapetsi tietenki kuvas tän kaiken instaliveen ja ku se meni poliiseilta kysyy mitä ne oikein tekee, ku ne vaan makas siinä maassa niin ne sano vaan käyneensä kahvilla. Lopulta kolme muuta poliisia tuli pidättämään nää kaks poliisia, koska näki sen instatytön liven. :D</p><p></p><p>Hienot leikit meillä,vai mitä? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 47872, member: 167"] En oo, mutta sattumoisin juuri ehkä tunti tai puol tuntii sitten leikittiin mun pikkuveljen kanssa petseillä ja mun petsit pääs ekaa kertaa poliisiautoon. :D Kaikki muut petsit siis oli sinisilmäisiä paitsi yks petsi, jonka silmät oli jotkut ehkä keltaset. Sit ne petsit haukku ja löi sitä, koska se oli erilainen. Sit mun pikkuveli laitto kaks petsiä kaasuttamaan poliisiautolla paikalle ja laitto kolme kiusaajapetsiä poliisiautoon, koska kiusaaminen on rikos ja yks mun petseistä otti instaan kuvan ja oli ihan innoissaan, et on ekaa kertaa poliisiautossa ja laitto siihen kaikkee "#poliisiautossa #ekakerta #omg". :D Sit lopulta yks mun pikkuveljen leikkimä petsi yritettiin viedä vankilaan, mut ne mun leikkimät petsit pääs vapaaksi, mut sitte seki karkas poliisiautosta... Ja sen kiusatun ne poliisit passitti matkoihinsa, kuitenki samalla ite haukkuen sitä. :D Sitte poliisit alko driftailee mut sitä ennen ne sai sen karanneen petsin kiinni, ajo vahingossa sen yli ja piilotti ruumiin peiton taakse. Ja se mun instapetsi tietenki kuvas tän kaiken instaliveen ja ku se meni poliiseilta kysyy mitä ne oikein tekee, ku ne vaan makas siinä maassa niin ne sano vaan käyneensä kahvilla. Lopulta kolme muuta poliisia tuli pidättämään nää kaks poliisia, koska näki sen instatytön liven. :D Hienot leikit meillä,vai mitä? :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Oletko koskaan ollut poliisiauton kyydissä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja