Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin immortalem?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="annimetall" data-source="post: 53432" data-attributes="member: 470"><p>[X] olen nainen</p><p>[] olen syntynyt vuonna 1998</p><p>[] horoskooppimerkiltäni olen kaksonen</p><p>[X] ...mutta horoskoopit ovat mielestäni pitkälti humpuukia</p><p>[] tulen kaksikielisestä perheestä</p><p>[] opiskelen ammattikorkeakoulussa</p><p>[] olen opiskellut aiemmin myös yliopistossa</p><p>[] pärjään opinnoissani erittäin hyvin</p><p>[] työskentelen hoitoalalla</p><p>[] töiden tekeminen on tällä hetkellä pitkälti ainoa sisältö elämässäni</p><p>[] olen aiemmin tehnyt myös siivoustöitä</p><p>[] ...ja tehdastöitä</p><p>[] stressaannun helposti</p><p>[X] olen perfektionisti</p><p>[X] olen todella kiltti, vähän liiankin</p><p>[X] en pidä väittelemisestä ollenkaan</p><p>[X] ...mutta netissä myönnän silloin tällöin olevani ns. "keyboard warrior"</p><p>[/] olen itsepäinen</p><p>[X] tykkään vitsailla kaikesta</p><p>[X] omaan varsin mustan huumorintajun</p><p>[X] ...ja välillä suututan ihmiset vitseilläni</p><p>[X] internet-kulttuuri on lähellä sydäntäni</p><p>[X] rakastan meemejä</p><p>[X] olen netissä paljon rohkeampi kuin kasvotusten</p><p>[/] olen introvertti</p><p>[X] tulen toimeen miltei kaikenlaisten ihmisten kanssa</p><p>[X] ...mutta kapeakatseiset ihmiset ärsyttävät minua</p><p>[X] rakastan huumorintajuisia ja rentoja ihmisiä</p><p>[/] minulla on jonkin sortin sosiaalisten tilanteiden pelko</p><p>[X] en ole koskaan seurustellut</p><p>[X] minua ei myöskään kiinnosta seurustella</p><p>[X] en pidä fyysisestä läheisyydestä yhtään</p><p>[X] ihastun harvoin</p><p>[X] ...mutta ihastuessani en meinaa millään päästä siitä yli</p><p>[] talvi on lempivuodenaikani</p><p>[X] siedän kuumuutta hyvin huonosti</p><p>[] rakastan kahvia</p><p>[] olen vegaani</p><p>[X] ...mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut syövät</p><p>[X] en ole koskaan ollut humalassa</p><p>[X] en ole koskaan maistanut tupakkaa</p><p>[X] lempivärini on punainen</p><p>[X] pukeudun "alternative-tyylisesti" (en keksi tälle järkevää suomennosta)</p><p>[X] luokittelisin tyylini ehkä hevari/rokkarityyliksi</p><p>[X] minulla on mustaksi värjätyt hiukset</p><p>[] meikkaan tummasti</p><p>[X] rakastan dramaattisia rajauksia ja tummanpunaista huulipunaa</p><p>[X] omistan lähes pelkästään mustia vaatteita</p><p>[] minulla on yli 30 bändipaitaa</p><p>[x] ...ja haluaisin lisää</p><p>[X] musiikki on lähellä sydäntäni</p><p>[X] en mene mihinkään ilman kuulokkeita</p><p>[X] korona-aikana minua on eniten harmittanut se, ettei ole päässyt keikoille</p><p>[X] kuuntelen pääasiassa raskasta musiikkia</p><p>[X] ...mutta musiikkimakuni on hyvin laaja, ja kuuntelen myös ns. "purkkapoppia"</p><p>[/] soitan kitaraa ja omistan sähkökitaran</p><p>[X] tykkään piirtää</p><p>[] harrastan satunnaisesti ratsastusta</p><p>[X] olen hyvin eläinrakas</p><p>[X (omistan jo 4)] haluaisin kissan</p><p>[X] olen kehittänyt itselleni jonkin sortin Varasija-riippuvuuden</p><p>[X] snif snif gallup loppui</p><p></p><p></p><p>Loppupisteet kotiin :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annimetall, post: 53432, member: 470"] [X] olen nainen [] olen syntynyt vuonna 1998 [] horoskooppimerkiltäni olen kaksonen [X] ...mutta horoskoopit ovat mielestäni pitkälti humpuukia [] tulen kaksikielisestä perheestä [] opiskelen ammattikorkeakoulussa [] olen opiskellut aiemmin myös yliopistossa [] pärjään opinnoissani erittäin hyvin [] työskentelen hoitoalalla [] töiden tekeminen on tällä hetkellä pitkälti ainoa sisältö elämässäni [] olen aiemmin tehnyt myös siivoustöitä [] ...ja tehdastöitä [] stressaannun helposti [X] olen perfektionisti [X] olen todella kiltti, vähän liiankin [X] en pidä väittelemisestä ollenkaan [X] ...mutta netissä myönnän silloin tällöin olevani ns. "keyboard warrior" [/] olen itsepäinen [X] tykkään vitsailla kaikesta [X] omaan varsin mustan huumorintajun [X] ...ja välillä suututan ihmiset vitseilläni [X] internet-kulttuuri on lähellä sydäntäni [X] rakastan meemejä [X] olen netissä paljon rohkeampi kuin kasvotusten [/] olen introvertti [X] tulen toimeen miltei kaikenlaisten ihmisten kanssa [X] ...mutta kapeakatseiset ihmiset ärsyttävät minua [X] rakastan huumorintajuisia ja rentoja ihmisiä [/] minulla on jonkin sortin sosiaalisten tilanteiden pelko [X] en ole koskaan seurustellut [X] minua ei myöskään kiinnosta seurustella [X] en pidä fyysisestä läheisyydestä yhtään [X] ihastun harvoin [X] ...mutta ihastuessani en meinaa millään päästä siitä yli [] talvi on lempivuodenaikani [X] siedän kuumuutta hyvin huonosti [] rakastan kahvia [] olen vegaani [X] ...mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut syövät [X] en ole koskaan ollut humalassa [X] en ole koskaan maistanut tupakkaa [X] lempivärini on punainen [X] pukeudun "alternative-tyylisesti" (en keksi tälle järkevää suomennosta) [X] luokittelisin tyylini ehkä hevari/rokkarityyliksi [X] minulla on mustaksi värjätyt hiukset [] meikkaan tummasti [X] rakastan dramaattisia rajauksia ja tummanpunaista huulipunaa [X] omistan lähes pelkästään mustia vaatteita [] minulla on yli 30 bändipaitaa [x] ...ja haluaisin lisää [X] musiikki on lähellä sydäntäni [X] en mene mihinkään ilman kuulokkeita [X] korona-aikana minua on eniten harmittanut se, ettei ole päässyt keikoille [X] kuuntelen pääasiassa raskasta musiikkia [X] ...mutta musiikkimakuni on hyvin laaja, ja kuuntelen myös ns. "purkkapoppia" [/] soitan kitaraa ja omistan sähkökitaran [X] tykkään piirtää [] harrastan satunnaisesti ratsastusta [X] olen hyvin eläinrakas [X (omistan jo 4)] haluaisin kissan [X] olen kehittänyt itselleni jonkin sortin Varasija-riippuvuuden [X] snif snif gallup loppui Loppupisteet kotiin :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin immortalem?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja