Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
oletko kuin kristi?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Totenkopf" data-source="post: 73359" data-attributes="member: 92"><p>[x] blondi</p><p>[] otsatukka</p><p>[] lävistyksiä</p><p>[x] keskipitkä</p><p>[x] ruumiinrakenteeltaan muhkea :D</p><p></p><p>[] katson paljon realitya</p><p>[x] sarjoissa ja leffoissa suosikkigenre kauhu</p><p>[] inhokkeja komediat</p><p>[x] ... scifi</p><p>[x] ... disneyn piirretyt</p><p>[] ... studio ghibli</p><p>[] kaikkien aikojen superinhokki family guy</p><p>[x] tykkään kyllä muista ns. aikuisten piirretyistä</p><p>[x] kirjoissa en tykkää romanttisesta hömpästä</p><p>[x] muuten luen kyllä kaikkea</p><p>[x] myös sarjakuvia</p><p>[] en kuuntele musiikkia kovin usein</p><p>[x] oon soittanut pianoa</p><p></p><p>[] oon aikamoinen kodinhengetär</p><p>[] avoliitossa</p><p>[] hirveä matkailukuume</p><p>[x] oon ihan hirveä syöppö ja mulla on koko ajan nälkä</p><p>[x] liikun paljon ja monipuolisesti</p><p>[x] oon tosi levoton ihminen, mulla ei oo keskittymiskykyä enkä osaa olla hiljaa. paremman seuran puutteessa meen häiritsemään jopa tuntemattomia</p><p></p><p>[] yliopistossa</p><p>[] en viihdy mun alalla</p><p>[] yhtenä syynä huonot työllistymismahdollisuudet</p><p>[] yrittäjyys alkanut kiinnostaa</p><p>[x] oon tosi suuripiirteinen, hutaisen koulutehtäväni enkä myöskään reagoi saamaani kritiikkiin niistä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totenkopf, post: 73359, member: 92"] [x] blondi [] otsatukka [] lävistyksiä [x] keskipitkä [x] ruumiinrakenteeltaan muhkea :D [] katson paljon realitya [x] sarjoissa ja leffoissa suosikkigenre kauhu [] inhokkeja komediat [x] ... scifi [x] ... disneyn piirretyt [] ... studio ghibli [] kaikkien aikojen superinhokki family guy [x] tykkään kyllä muista ns. aikuisten piirretyistä [x] kirjoissa en tykkää romanttisesta hömpästä [x] muuten luen kyllä kaikkea [x] myös sarjakuvia [] en kuuntele musiikkia kovin usein [x] oon soittanut pianoa [] oon aikamoinen kodinhengetär [] avoliitossa [] hirveä matkailukuume [x] oon ihan hirveä syöppö ja mulla on koko ajan nälkä [x] liikun paljon ja monipuolisesti [x] oon tosi levoton ihminen, mulla ei oo keskittymiskykyä enkä osaa olla hiljaa. paremman seuran puutteessa meen häiritsemään jopa tuntemattomia [] yliopistossa [] en viihdy mun alalla [] yhtenä syynä huonot työllistymismahdollisuudet [] yrittäjyys alkanut kiinnostaa [x] oon tosi suuripiirteinen, hutaisen koulutehtäväni enkä myöskään reagoi saamaani kritiikkiin niistä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
oletko kuin kristi?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja