Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin minä? ;)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="tuhma_apina" data-source="post: 12540" data-attributes="member: 103"><p>[] - olen yli 20-vuotias mutta alle 30</p><p>[] - käyn töissä</p><p>[] - minulla on enemmän kuin 4 sisarusta</p><p>[] - olen todella nirso ruoan suhteen</p><p>[Xx] - yksi lemppari musiikki genreistäni on metalli</p><p>[] - minulla on tatuointeja</p><p>[] - en omista lemmikkiä</p><p>[] - minulla oli r-vika lapsena</p><p>[X] - minulla on ruskeat hiukset</p><p>[] - minulla on siniset silmät (tai siniharmaat)</p><p>[] - vanhempani eivät ole eronneet</p><p>[] - pelailen Habbo hotelliä välillä jos on tylsää</p><p>[] - olen harrastanut tai harrastan vieläkin tanssia</p><p>[X] - lempiaineeni koulussa oli/on liikunta, musiikki, kuvataide tai maantieto</p><p>[] - seurustelen</p><p>[Xxxxx] - pidän sushista</p><p>[] - sukunimessäni on M kirjain</p><p>[] - asun omillani</p><p>[X] - en asu pk-seudulla</p><p>[] - tykkään tehdä kotihommia</p><p>[On :D] - nuorempana unelma ammattini oli joko poliisi, lääkäri tai opettaja</p><p>[] - itken usein elokuvissa joissa eläin kuolee</p><p>[X] - en katso hirveästi netflix sarjoja</p><p>[] - luen mangaa</p><p>[] - minulla on lävistyksiä (korviksetkin riittää)</p><p>[] - en tykkää lakata kynsiä</p><p>[X] - olet kaveriporukkasi viihdyttäjä eli se pelle</p><p>[X] - oikeassa nimessäni on 5 kirjainta</p><p>[X] - olet aluksi aika ujo kunnes sinuun tutustuu kunnolla</p><p>[X] - on ahdistavaa soittaa virallisia puheluita (esim lääkärisoitot yms.)</p><p>[] - on diagnosoitu jokin/joitakin mielenterveysongelmia</p><p>[/] - olen mielummin erilainen kuin menisin ns. ''massan'' mukana</p><p>[] - tykkään lukea kauhukirjoja</p><p>[] - puhun itsekseni kun olen yksin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tuhma_apina, post: 12540, member: 103"] [] - olen yli 20-vuotias mutta alle 30 [] - käyn töissä [] - minulla on enemmän kuin 4 sisarusta [] - olen todella nirso ruoan suhteen [Xx] - yksi lemppari musiikki genreistäni on metalli [] - minulla on tatuointeja [] - en omista lemmikkiä [] - minulla oli r-vika lapsena [X] - minulla on ruskeat hiukset [] - minulla on siniset silmät (tai siniharmaat) [] - vanhempani eivät ole eronneet [] - pelailen Habbo hotelliä välillä jos on tylsää [] - olen harrastanut tai harrastan vieläkin tanssia [X] - lempiaineeni koulussa oli/on liikunta, musiikki, kuvataide tai maantieto [] - seurustelen [Xxxxx] - pidän sushista [] - sukunimessäni on M kirjain [] - asun omillani [X] - en asu pk-seudulla [] - tykkään tehdä kotihommia [On :D] - nuorempana unelma ammattini oli joko poliisi, lääkäri tai opettaja [] - itken usein elokuvissa joissa eläin kuolee [X] - en katso hirveästi netflix sarjoja [] - luen mangaa [] - minulla on lävistyksiä (korviksetkin riittää) [] - en tykkää lakata kynsiä [X] - olet kaveriporukkasi viihdyttäjä eli se pelle [X] - oikeassa nimessäni on 5 kirjainta [X] - olet aluksi aika ujo kunnes sinuun tutustuu kunnolla [X] - on ahdistavaa soittaa virallisia puheluita (esim lääkärisoitot yms.) [] - on diagnosoitu jokin/joitakin mielenterveysongelmia [/] - olen mielummin erilainen kuin menisin ns. ''massan'' mukana [] - tykkään lukea kauhukirjoja [] - puhun itsekseni kun olen yksin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin minä? ;)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja