Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin Minkelii osa 2
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 95136" data-attributes="member: 502"><p>[] Pidän kaikenlaisesta musiikista</p><p>[x] Kyllästyn helposti asioihin</p><p>[] Seuraan euroviisuja</p><p>[] …mutta meni tovi kun oikeesti kiinnostuin euroviisuista</p><p>[] En ole muuttanut elämässäni kertaakaan</p><p>[] Olen Pohjois-Suomesta</p><p>[] Majailen opiskelija-asuntolassa</p><p>[] Nyt olen hiihtolomalla</p><p>[] Hankkisin ensiasuntoni mielelläni muualta kuin kotikaupungistani</p><p>[x] Luonto kiinnostaa minua</p><p>[x] Oon aika utelias ihminen</p><p>[x] Pelkäsin koiria lapsena</p><p>[] Mulla ei ole ajokorttia</p><p>[] …koska en luota omiin kykyihini liikenteessä</p><p>[] Oon vegetaristi</p><p>[] …terveyssyistä</p><p>[x] …ja välitän eläimistä</p><p>[] En välitä kauheasti karkeista</p><p>[x] …mutta ennen nautin karkeista</p><p>[x] Suklaata rakastan</p><p>[] Teen musaa</p><p>[] Opiskelen taidekoulussa</p><p>[] Haluan olla isona taiteilija</p><p>[] Haluan olla lauluntekijä</p><p>[x] Tykkään laulaa</p><p>[x] …mutta lauluääneni ei ole mitenkään kummoinen</p><p>[x] Haluaisin kuulua bändiin</p><p>[] Tykkään muokata kuvia</p><p>[] Mulla on aika paljon erikoisia mielenkiinnonkohteita</p><p>[x] Haluaisin joskus lapsia</p><p>[] Viihdyn hyvin sinkkuna</p><p>[] En ole valmis sitoutumaan parisuhteeseen</p><p>[] …mutta pieni säätö ois ihan kiva</p><p>[] Ihastun herkästi</p><p>[] Olen tällä hetkellä ihastunut</p><p>[] Oikeestaan, mulla on koko ajan oltava jokin ihastus</p><p>[] Valittaminen on nautinnollista</p><p>[] Oon addiktoitunut tiktokkiin</p><p>[] Olen julkaissut tiktokissa videoita</p><p>[] …mutta ne ei oo saanut suosiota :(</p><p>[] Valitsen pitkänmatkan kulkuneuvoksi bussin sijasta mieluummin junan</p><p>[] Mua ällöttää junan vessat</p><p>[x] Mua ällöttää bajamajat</p><p>[] Oon erityisherkkä</p><p>[] Mulla on hahmotushäiriö</p><p>[] Matematiikka on ollut mulle vaikeinta koulussa</p><p>[] En lue kirjoja</p><p>[] …mutta tässä yritän aloittaa kirjojen lukemista</p><p>[] Oon kissaihminen</p><p>[x] Tykkään linnuista</p><p>[x] Haluan papukaijan lemmikiksi</p><p>[] Mun spotify-soittolistat on hirveen pitkäkestoisia</p><p>[] Mulla on spotifyssä ihan liikaa soittolistoja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 95136, member: 502"] [] Pidän kaikenlaisesta musiikista [x] Kyllästyn helposti asioihin [] Seuraan euroviisuja [] …mutta meni tovi kun oikeesti kiinnostuin euroviisuista [] En ole muuttanut elämässäni kertaakaan [] Olen Pohjois-Suomesta [] Majailen opiskelija-asuntolassa [] Nyt olen hiihtolomalla [] Hankkisin ensiasuntoni mielelläni muualta kuin kotikaupungistani [x] Luonto kiinnostaa minua [x] Oon aika utelias ihminen [x] Pelkäsin koiria lapsena [] Mulla ei ole ajokorttia [] …koska en luota omiin kykyihini liikenteessä [] Oon vegetaristi [] …terveyssyistä [x] …ja välitän eläimistä [] En välitä kauheasti karkeista [x] …mutta ennen nautin karkeista [x] Suklaata rakastan [] Teen musaa [] Opiskelen taidekoulussa [] Haluan olla isona taiteilija [] Haluan olla lauluntekijä [x] Tykkään laulaa [x] …mutta lauluääneni ei ole mitenkään kummoinen [x] Haluaisin kuulua bändiin [] Tykkään muokata kuvia [] Mulla on aika paljon erikoisia mielenkiinnonkohteita [x] Haluaisin joskus lapsia [] Viihdyn hyvin sinkkuna [] En ole valmis sitoutumaan parisuhteeseen [] …mutta pieni säätö ois ihan kiva [] Ihastun herkästi [] Olen tällä hetkellä ihastunut [] Oikeestaan, mulla on koko ajan oltava jokin ihastus [] Valittaminen on nautinnollista [] Oon addiktoitunut tiktokkiin [] Olen julkaissut tiktokissa videoita [] …mutta ne ei oo saanut suosiota :( [] Valitsen pitkänmatkan kulkuneuvoksi bussin sijasta mieluummin junan [] Mua ällöttää junan vessat [x] Mua ällöttää bajamajat [] Oon erityisherkkä [] Mulla on hahmotushäiriö [] Matematiikka on ollut mulle vaikeinta koulussa [] En lue kirjoja [] …mutta tässä yritän aloittaa kirjojen lukemista [] Oon kissaihminen [x] Tykkään linnuista [x] Haluan papukaijan lemmikiksi [] Mun spotify-soittolistat on hirveen pitkäkestoisia [] Mulla on spotifyssä ihan liikaa soittolistoja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin Minkelii osa 2
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja