Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin salisbury kjeh kjeh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 8264" data-attributes="member: 46"><p>[] Olen yli 20-v</p><p>[] Lyhyt tukka</p><p>[X] Alle 170 cm pitkä</p><p>[] Siniset silmät</p><p>[] Ei laiha, mutta ei pulskakaan</p><p>[] Käytän silmälaseja</p><p></p><p>[X] Tykkään ostaa kirjoja, joita en koskaan sitten lue</p><p>[] Omistan koiran/koiria</p><p>[] Olen jättänyt jonkun koulun/koulutuksen kesken</p><p>[] Omaan anniskelupassin</p><p>[] Osaan puhua enemmän, kuin kahta kieltä</p><p>[] OCD -oireita</p><p>[] Masennus</p><p>[X] Musta huumori on jees</p><p></p><p>[X] Jazz on hyvää taustamusiikkia</p><p>[] Tykkään true crime -sarjoista ja dokumenteista</p><p>[] Seuraan jotain urheilulajia tiiviisti ja tiedän siinä kilpailevista kaiken</p><p>[] En ole koskaan ollut häissä</p><p>[] Minua ei olla kastettu</p><p>[X] Tykkään videopeleistä</p><p>[X] Viihdyn parhaiten yksikseni</p><p></p><p>[] Haluaisin käydä Britanniassa lomalla</p><p>[] Olisi kiva asua ulkomailla</p><p>[X] Läheinen kaveripiirini on enintään 5 ihmistä</p><p>[X] Haluaisin tatuoinnin</p><p>[] Pidän autolla ajelemisesta yksin, varsinkin pitkistä matkoista</p><p>[X] Kesä on paras vuodenaika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 8264, member: 46"] [] Olen yli 20-v [] Lyhyt tukka [X] Alle 170 cm pitkä [] Siniset silmät [] Ei laiha, mutta ei pulskakaan [] Käytän silmälaseja [X] Tykkään ostaa kirjoja, joita en koskaan sitten lue [] Omistan koiran/koiria [] Olen jättänyt jonkun koulun/koulutuksen kesken [] Omaan anniskelupassin [] Osaan puhua enemmän, kuin kahta kieltä [] OCD -oireita [] Masennus [X] Musta huumori on jees [X] Jazz on hyvää taustamusiikkia [] Tykkään true crime -sarjoista ja dokumenteista [] Seuraan jotain urheilulajia tiiviisti ja tiedän siinä kilpailevista kaiken [] En ole koskaan ollut häissä [] Minua ei olla kastettu [X] Tykkään videopeleistä [X] Viihdyn parhaiten yksikseni [] Haluaisin käydä Britanniassa lomalla [] Olisi kiva asua ulkomailla [X] Läheinen kaveripiirini on enintään 5 ihmistä [X] Haluaisin tatuoinnin [] Pidän autolla ajelemisesta yksin, varsinkin pitkistä matkoista [X] Kesä on paras vuodenaika [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oletko kuin salisbury kjeh kjeh
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja