HUISKELIINI
Kuningatar
- Reaktioarvo
- 349
Miksi, milloin?
olen useasti. auton kyydissä kun oon ollut niin on pysäytetty useasti (epähuomiossa ajanu epävarmasti, verot maksamatta tmv). maijan kyydissä oon ollu about kymmeneen kertaan monesta eri syystä, putkassa kolme kertaa. kerran sain sakot lievästä pahoinpitelystä ja kotona on poliisit käynyt viis kertaa. jos kiinnostaa tarkemmin niin saa kysyä. suurimmasta osasta on jo aikaa jonku verran.
olin miehen kanssa humalassa ulkona ja törmättiin toiseen suuta soittavaan porukkaan ja tappeluhan siitä tuli. ainoat ketkä sai sakot oli minä ja mies vaikka miehen kimpussa oli kolme äijää ja mun kimpussa kolme naista (poliisin peruste tälle oli että purin naista kaulaan koska kaksi naista piti mua tukasta kiinni, repi eikä päästänyt mua pois). en oo väkivaltanen ihminen ja elämäni ainoo kerta ku tappelussa oon ollu, luultavasti myös viimeinen. putkassa olin ekan kerran kun 16v jäin juomisesta kiinni, toisen kerran jouduin 17v kun olin hatkassa sijoituspaikasta niin poliisit vei mut yöksi putkaan. kolmas kerta oli kun nukuin autossa takapenkillä, joku oli soittanut poliisit ja jouduin yöksi putkaan (en tiedä edelleenkään miksi kun auto ei ollut käynnissä, en ollut ikinä ajanu sillä eikä mua edes puhallutettu). kotona on käynyt 2 kertaa poliisit tappelun takia (olin pahoinpitelyn uhri), kaks kertaa eräs psykoosissa oleva tuttava oli soittanut että meille murtaudutaan (vaikka niin ei ollut todellisuudessa), kerran tässä rapussa jossain asunnossa oli tappelu ja naapurit oli soittanut poliisit väärään asuntoon. niin ja yhden unohdin, kerran meillä otettiin yliannostus ja uhri ei halunnut sairaalaan vaan sekosi, tarvittiin kaks partioo kantaa se ambulanssiin. poliisin kyydissä oon ollu mm. sillon kun mut vietiin 17v sijoituspaikkaan, kerran kun olin henkilön mukana joka ajo kortitta niin saatiin kyyti lähemmäs keskustaa, kerran auton akku räjähti ja oltiin jossain hevon kukussa niin saatiin kyyti pois, kerran eräs tuttava varasti vyön niin mentiin molemmat poliisiasemalle maijan kyydissä (huom minä en ikinä ole varastanut enkä hyväksy sitä). en mitenkään edes muista kaikkia. mutta paljon oon poliisien kans ollu tekemisissä. käytin tuolloin sekasin paljon huumeita joten en ollut ihan oma itseni, olin myös osan aikaa tosi nuori ja huonosti voiva hylkiö joka ei vaan välittänyt mistään. kadun suurinta osaa kyllä ja kauhistuttaa kun on nyt muistellut kaikkia kohtaamisia..Kiinnostais kuulla tarina ton pahoinpitelyn taustalla, samoin se että millaisista syistä oot ollut putkassa. Ja minkä takia poliisit ovat käyneet kotona? Kuulostaa kyllä siltä että oot selvinnyt paljosta!
oispa Anttila D=Teininä kun näpistin meikkejä Anttilasta, kerran sain kyydin baarista kotiin kun olin niin kännissä, kerran meille soitettiin poliisit kotiin kun tuttu alkoi bentsokänneissään riehumaan ja se ja poikaystävä tappeli.
Niinpä, sieltä sai niin kätevästi ja halvalla vähän kaikkea.oispa Anttila D=
Muistan omasta lapsuudesta aina Anttilan top ten-osastolla kun ilmestyi jokin aikansa hittielokuva vaikka jokin Disneyn piirretty niin siitä oli aina sellainen hieno, valtava pahvikoriste ja julisteita. Kävin aina ihailemassa niitä :)Niinpä, sieltä sai niin kätevästi ja halvalla vähän kaikkea.
Nerokasta! Arvostan.Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD
Pro tip.
Rikosnimikkeiksi tuli lopulta vain lievä pahoinpitely ja vapaudenriisto – onneksi. Pelkäsin todella joutuvani the tilastoihin. Vastapuoli kun oli erittäin mustasukkainen ja impulssejaan heikosti hallitseva ihminen, jolla ei ollut enää mitään menetettävää.
Oon yhä tosi ylpeä toimintakykyisyydestäni kaiken shokin keskellä.
oot kyllä pystynyt toimimaan tosi fiksusti, sietääkin olla ylpeä! itse olen joskus vuosi sitten ollut myös samankaltsisessa tilanteessa eräiden ihmisten toimesta mutta en oo kyennyt toimimaan noin fiksusti. oot malliesimerkki miten pitäis just toimia!Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD
Pro tip.
Rikosnimikkeiksi tuli lopulta vain lievä pahoinpitely ja vapaudenriisto – onneksi. Pelkäsin todella joutuvani the tilastoihin. Vastapuoli kun oli erittäin mustasukkainen ja impulssejaan heikosti hallitseva ihminen, jolla ei ollut enää mitään menetettävää.
Kiitos! En useinkaan jaa tätä tarinaa juuri kenellekään. Hauskaa suoltaa se ulos.oot kyllä pystynyt toimimaan tosi fiksusti, sietääkin olla ylpeä! itse olen joskus vuosi sitten ollut myös samankaltsisessa tilanteessa eräiden ihmisten toimesta mutta en oo kyennyt toimimaan noin fiksusti. oot malliesimerkki miten pitäis just toimia!
Vau! Hyvä sinä! 👍Oikeestaan vain kerran. Soitin heidät paikalle, kun ex-kumppanini käyttäytyi erotilanteessa todella aggressiivisesti. Tilanne oli uhkaava, eikä hän päästänyt mua lähtemään, vaan piti väkisin luonaan. Soitin kuitenkin poliisille salaa ihan vitun nerokkaasti. Yritin olla ärsyttämättä ex-kumppaniani, joten vilkaisin puhelintani ihan vain ohimennen, näppäilin nopeasti 112 ja laitoin puhelimen takaisin pois. Hän aavistanut hankettani lainkaan. Hätäkeskuksessa seurasivat auki olevan linjan välityksellä tilannetta ja ymmärsivät, että paikalle tarvitaan apua. Sain jopa sujautettua suht smoothisti keskustelun lomaan osoitteen, jossa olimme :DDDDD
Pro tip.