Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Oletko ollut poliisin kanssa tekemisissä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 11330" data-attributes="member: 176"><p>olin miehen kanssa humalassa ulkona ja törmättiin toiseen suuta soittavaan porukkaan ja tappeluhan siitä tuli. ainoat ketkä sai sakot oli minä ja mies vaikka miehen kimpussa oli kolme äijää ja mun kimpussa kolme naista (poliisin peruste tälle oli että purin naista kaulaan koska kaksi naista piti mua tukasta kiinni, repi eikä päästänyt mua pois). en oo väkivaltanen ihminen ja elämäni ainoo kerta ku tappelussa oon ollu, luultavasti myös viimeinen. putkassa olin ekan kerran kun 16v jäin juomisesta kiinni, toisen kerran jouduin 17v kun olin hatkassa sijoituspaikasta niin poliisit vei mut yöksi putkaan. kolmas kerta oli kun nukuin autossa takapenkillä, joku oli soittanut poliisit ja jouduin yöksi putkaan (en tiedä edelleenkään miksi kun auto ei ollut käynnissä, en ollut ikinä ajanu sillä eikä mua edes puhallutettu). kotona on käynyt 2 kertaa poliisit tappelun takia (olin pahoinpitelyn uhri), kaks kertaa eräs psykoosissa oleva tuttava oli soittanut että meille murtaudutaan (vaikka niin ei ollut todellisuudessa), kerran tässä rapussa jossain asunnossa oli tappelu ja naapurit oli soittanut poliisit väärään asuntoon. niin ja yhden unohdin, kerran meillä otettiin yliannostus ja uhri ei halunnut sairaalaan vaan sekosi, tarvittiin kaks partioo kantaa se ambulanssiin. poliisin kyydissä oon ollu mm. sillon kun mut vietiin 17v sijoituspaikkaan, kerran kun olin henkilön mukana joka ajo kortitta niin saatiin kyyti lähemmäs keskustaa, kerran auton akku räjähti ja oltiin jossain hevon kukussa niin saatiin kyyti pois, kerran eräs tuttava varasti vyön niin mentiin molemmat poliisiasemalle maijan kyydissä (huom minä en ikinä ole varastanut enkä hyväksy sitä). en mitenkään edes muista kaikkia. mutta paljon oon poliisien kans ollu tekemisissä. käytin tuolloin sekasin paljon huumeita joten en ollut ihan oma itseni, olin myös osan aikaa tosi nuori ja huonosti voiva hylkiö joka ei vaan välittänyt mistään. kadun suurinta osaa kyllä ja kauhistuttaa kun on nyt muistellut kaikkia kohtaamisia..</p><p></p><p>näistä kaikista on jo vuosi aikaa tai yli ja hyvä niin, en hirveen lämmöllä näitä muistele. hävettää suurin osa muutenkin XD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 11330, member: 176"] olin miehen kanssa humalassa ulkona ja törmättiin toiseen suuta soittavaan porukkaan ja tappeluhan siitä tuli. ainoat ketkä sai sakot oli minä ja mies vaikka miehen kimpussa oli kolme äijää ja mun kimpussa kolme naista (poliisin peruste tälle oli että purin naista kaulaan koska kaksi naista piti mua tukasta kiinni, repi eikä päästänyt mua pois). en oo väkivaltanen ihminen ja elämäni ainoo kerta ku tappelussa oon ollu, luultavasti myös viimeinen. putkassa olin ekan kerran kun 16v jäin juomisesta kiinni, toisen kerran jouduin 17v kun olin hatkassa sijoituspaikasta niin poliisit vei mut yöksi putkaan. kolmas kerta oli kun nukuin autossa takapenkillä, joku oli soittanut poliisit ja jouduin yöksi putkaan (en tiedä edelleenkään miksi kun auto ei ollut käynnissä, en ollut ikinä ajanu sillä eikä mua edes puhallutettu). kotona on käynyt 2 kertaa poliisit tappelun takia (olin pahoinpitelyn uhri), kaks kertaa eräs psykoosissa oleva tuttava oli soittanut että meille murtaudutaan (vaikka niin ei ollut todellisuudessa), kerran tässä rapussa jossain asunnossa oli tappelu ja naapurit oli soittanut poliisit väärään asuntoon. niin ja yhden unohdin, kerran meillä otettiin yliannostus ja uhri ei halunnut sairaalaan vaan sekosi, tarvittiin kaks partioo kantaa se ambulanssiin. poliisin kyydissä oon ollu mm. sillon kun mut vietiin 17v sijoituspaikkaan, kerran kun olin henkilön mukana joka ajo kortitta niin saatiin kyyti lähemmäs keskustaa, kerran auton akku räjähti ja oltiin jossain hevon kukussa niin saatiin kyyti pois, kerran eräs tuttava varasti vyön niin mentiin molemmat poliisiasemalle maijan kyydissä (huom minä en ikinä ole varastanut enkä hyväksy sitä). en mitenkään edes muista kaikkia. mutta paljon oon poliisien kans ollu tekemisissä. käytin tuolloin sekasin paljon huumeita joten en ollut ihan oma itseni, olin myös osan aikaa tosi nuori ja huonosti voiva hylkiö joka ei vaan välittänyt mistään. kadun suurinta osaa kyllä ja kauhistuttaa kun on nyt muistellut kaikkia kohtaamisia.. näistä kaikista on jo vuosi aikaa tai yli ja hyvä niin, en hirveen lämmöllä näitä muistele. hävettää suurin osa muutenkin XD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Oletko ollut poliisin kanssa tekemisissä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja