Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Oletko pitänyt välivuotta ja mitä teit silloin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="e71347" data-source="post: 4023" data-attributes="member: 200"><p>Tavallaan en, mutta koska kävin lukion 3,5 vuoteen niin siihen jäi automaattisesti yksi kevät väliin ennen pääsykokeita ja se viimeinen syksykin oli tosi rento kun ei mulla ollut erityisemmin enää kursseja silloin. Jatkoin musiikkiharrastustani ylimääräisen vuoden sen ansiosta ja keväällä olin töissä. Tiesin jo lukiossa minne haluan opiskelemaan ja pääsinkin ekalla yrittämällä sisään eli siltä kannalta ihan hyvin sujui se siirtymävaihe.</p><p></p><p>Nyt olen ollut jo useamman vuoden yliopistosta valmistumisen jälkeen vähän samanlaisissa välivuosifiiliksissä koska oma ala ei työllistä kokoaikaisesti ja hanttihommia olen onnistunut samaan vain lyhyiksi pätkiksi. Stressaa melkeinpä koko ajan oma olemassaolo ja yhteiskuntakelpoisuuden tavoittelu ja siinä epäonnistuminen. Viime keväänä hain opiskelemaan sellaista alaa, joka omasta mielestäni täydentäisi ekaa tutkintoani ihan mukavasti, mutta jäin varasijalle kun en hakenut ensikertalaisena. Tänä keväänä uusi yritys, vaikka olen vähän alkanut kyseenalaistaa onko akateeminen maailma sittenkään ihan mun juttu. Olisi kiva päästä vihdoinkin jo kunnolla kiinni työelämään ja tekemään oikeasti jotain.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e71347, post: 4023, member: 200"] Tavallaan en, mutta koska kävin lukion 3,5 vuoteen niin siihen jäi automaattisesti yksi kevät väliin ennen pääsykokeita ja se viimeinen syksykin oli tosi rento kun ei mulla ollut erityisemmin enää kursseja silloin. Jatkoin musiikkiharrastustani ylimääräisen vuoden sen ansiosta ja keväällä olin töissä. Tiesin jo lukiossa minne haluan opiskelemaan ja pääsinkin ekalla yrittämällä sisään eli siltä kannalta ihan hyvin sujui se siirtymävaihe. Nyt olen ollut jo useamman vuoden yliopistosta valmistumisen jälkeen vähän samanlaisissa välivuosifiiliksissä koska oma ala ei työllistä kokoaikaisesti ja hanttihommia olen onnistunut samaan vain lyhyiksi pätkiksi. Stressaa melkeinpä koko ajan oma olemassaolo ja yhteiskuntakelpoisuuden tavoittelu ja siinä epäonnistuminen. Viime keväänä hain opiskelemaan sellaista alaa, joka omasta mielestäni täydentäisi ekaa tutkintoani ihan mukavasti, mutta jäin varasijalle kun en hakenut ensikertalaisena. Tänä keväänä uusi yritys, vaikka olen vähän alkanut kyseenalaistaa onko akateeminen maailma sittenkään ihan mun juttu. Olisi kiva päästä vihdoinkin jo kunnolla kiinni työelämään ja tekemään oikeasti jotain. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Oletko pitänyt välivuotta ja mitä teit silloin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja