Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oli virhe käydä puntarilla
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 198232" data-attributes="member: 16"><p>Joo. Koitan ajatella et tää on ihan normaalii kehitystä vielä tässä vaiheessa kun muistaakseni naisillakin keho voi kehittyy vielä yli 18-vuotiaanakin. </p><p></p><p>Ja siis kun oon huomannu et se painonnousu selkeesti tulee eniten rinnoista ja pyllystä ku molemmat on kasvanu huomattavasti eikä muualla kehossa oo isoja muutoksia nii yritän ajatella et okei musta vaan on tulossa muodokkaampi ku ennen 🤷🏻♀️ Mut ahistaa se toki silti ku mitkää kivat vaatteet ei mahu päälle ku kiristää ja yhen kivan paidanki joutuin rikkomaan että sain sen mun päältä pois... 🥺 Ja yks mekko taas pysy päällä ilman olkaimiakin ihan vaan rintojen varassa... Tulee vaan niin iso olo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 198232, member: 16"] Joo. Koitan ajatella et tää on ihan normaalii kehitystä vielä tässä vaiheessa kun muistaakseni naisillakin keho voi kehittyy vielä yli 18-vuotiaanakin. Ja siis kun oon huomannu et se painonnousu selkeesti tulee eniten rinnoista ja pyllystä ku molemmat on kasvanu huomattavasti eikä muualla kehossa oo isoja muutoksia nii yritän ajatella et okei musta vaan on tulossa muodokkaampi ku ennen 🤷🏻♀️ Mut ahistaa se toki silti ku mitkää kivat vaatteet ei mahu päälle ku kiristää ja yhen kivan paidanki joutuin rikkomaan että sain sen mun päältä pois... 🥺 Ja yks mekko taas pysy päällä ilman olkaimiakin ihan vaan rintojen varassa... Tulee vaan niin iso olo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oli virhe käydä puntarilla
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja