TalvinenRasia
Kissan ulkoiluttaja
- Reaktioarvo
- 777
Sitten opettaja käveli ohitseni ja kysyi, onko mulla jotain mielessä.
Hmm.
Hmm.
Kaikki on nyt hyvin. Kerroin opettajalle ahdistuksesta ja hän auttoi. En oikein tiedä, mikä mua ahdisti, omat pelkoni varmaan. Satuin myös tunnustamaan, että tein ruotsin tehtäviä ilman lupaa. :Dmikä ahdisti onko nyt kaikki hyvin
eihän niihin tarvitse lupaa mutta hyvä et kaikki on nyt hyvinKaikki on nyt hyvin. Kerroin opettajalle ahdistuksesta ja hän auttoi. En oikein tiedä, mikä mua ahdisti, omat pelkoni varmaan. Satuin myös tunnustamaan, että tein ruotsin tehtäviä ilman lupaa. :D
hyvä juttu, että kaikki on hyvin ja opettaja auttoi sinua! D: ainaki must toi kertoo siitä, että opettaja oikeesti välittää oppilaistaanKaikki on nyt hyvin. Kerroin opettajalle ahdistuksesta ja hän auttoi. En oikein tiedä, mikä mua ahdisti, omat pelkoni varmaan. Satuin myös tunnustamaan, että tein ruotsin tehtäviä ilman lupaa. :D
Hän on tosi hyvä opettaja kyllä. D:hyvä juttu, että kaikki on hyvin ja opettaja auttoi sinua! D: ainaki must toi kertoo siitä, että opettaja oikeesti välittää oppilaistaan
Ai siis mitä? D:Olisikohan mitään kokeilla. D:
Tässä tuntee kieltämättä itsensä rikolliseksi...Sinä ryökäle, opiskelit luvatta!
Hss hss!Tässä tuntee kieltämättä itsensä rikolliseksi...
Tätä ympäriinsä kävelyä ja mutisemista D:Ai siis mitä? D:
Suosittelen lämpimästi. D:Tätä ympäriinsä kävelyä ja mutisemista D: