Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
Siis se mies kanto sinne penkkiin tyynyjä jotta sen vaimo voi istuu mukavasti (tällä vaimolla on siis huono kunto eikä pysty istuu kovalla alustalla pitkään) ja se vielä autto sitä riisuu sen takin ja asetteli sen kävelykepitki sillee nätisti siihen viereen ja piti kädestä kiinni
Ja mää olin koko sen ajan sillee AAWWW HOW SWEET 🥺🥺
(Ja seurojen lopussa se mies jako meille (mulle ja sit niille sisaruksille jotka oli myös tullu seuroihin) Marianne-karkkia
Tbh se on teheny sitä aina ku se on sattunu istuu lapsien lähellä)
En tiiä miks mutta siis se vaan tekkee mut tosi iloseksi ku nään vanhan pariskunnan kohtelevat toisiaan noin ihanasti
Also siellä seuroissa oli yks pikkutyttö joka yritti iskee mun pikkusiskoa (mun sisko on siis 4v ja tää tyttö oletettavasti samanikäinen) mut mun sisko vaa nyrpisteli nenäänsä sille ku se tyttö esitteli sen rahoja xDD Sillee "I don't care about your money"
Ja mää olin koko sen ajan sillee AAWWW HOW SWEET 🥺🥺
(Ja seurojen lopussa se mies jako meille (mulle ja sit niille sisaruksille jotka oli myös tullu seuroihin) Marianne-karkkia
Tbh se on teheny sitä aina ku se on sattunu istuu lapsien lähellä)
En tiiä miks mutta siis se vaan tekkee mut tosi iloseksi ku nään vanhan pariskunnan kohtelevat toisiaan noin ihanasti
Also siellä seuroissa oli yks pikkutyttö joka yritti iskee mun pikkusiskoa (mun sisko on siis 4v ja tää tyttö oletettavasti samanikäinen) mut mun sisko vaa nyrpisteli nenäänsä sille ku se tyttö esitteli sen rahoja xDD Sillee "I don't care about your money"