Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
olipa erikoinen ostajaehdokas tisessä :'D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 148736" data-attributes="member: 386"><p>pakko avautua tänne, kun tuntuu niin hassulta :D</p><p></p><p>myin erästä omalla mittapuullani kallista tuotetta tisessä. kyseessä oli haluttu neule, suositulta merkiltä, uudenveroinen jne. olin sen ostanut tisen kautta eikä koko ollut sopiva, joten halusin myydä samalla hinnalla eteenpäin.</p><p></p><p>eräs naisoletettu tuli viime to laittamaan viestin sydänsilmäemojien kera, että hän tykkäs aiemmasta hälle myymästäni tuotteesta (annoin liikaa periksi hinnassa...), ja haluaisi nyt ostaa tämän atm myynnissä olevan neuleen. hän tarjosi pilkkahintaa, joten kieltäydyin kohteliaasti ja ilmoitin odottavani vielä muita tarjouksia. hälle asia oli ok ja pyysi kertomaan jos aion laskea hintaa, ja vastasin myöntävästi. hän laitto vielä samana päivänä että voisi ostaa neuleen * sillä pilkkahinnalla, taas... *, jos se sopii mulle. vastasin jälleen, etten uskalla luvata mitään, kun pari muuta on jo kysyneet neuleesta ja että se on ihan kuin uusi, joten mielelläni myyn pyyntihinnalla - ja taas sen, että palaan asiaan jos muutan mieleni.</p><p></p><p>tän jälkeen oli pari päivää hiljasta, kunnes sain viestin, että "myisitkö nyt mulle *sydänsilmäemoji*"?. kerroin että valitettavasti varasin neuleen toiselle, jolta olin saanut sen hintatarjouksen mitä alunperinkin toivoin. lisäsin vielä, että toivottavasti löytää neuleen vielä jotain kautta.</p><p></p><p>arvatkaapa, mitä teki tämä erittäin kypsä nainen... ei vastausta, mutta ESTI! merkkasin heti tuotteen varatuksi silloin kun varasin sen toiselle, joten tämä ostajaehdokas olisi sen voinut käydä tarkistamassa. pettyä tietenkin saa, kovaan hintaan tai siihen ettet saakaan haluamaasi tuotetta (/ se menee jollekin toiselle), mutta se että otat siitä noin pahasti tunteisiin on vaan tosi absurdia :D kyseessä aikuinen ihminen - kuvaa en oo nähnyt tai ikää tiedä, mutta tilinsä perusteella veikkaan hänen olevan nuori nainen.</p><p></p><p>tältä naiselta oon monta kertaa meinannut ostaa jotain tuotteita, koska ne on ollu miusta oikeesti tosi nättejä, mutta nyt ei enää harmita lainkaan etten ostanu. tuollaselta ihmiseltä ei kiinnosta ostaa yhtään mitään.</p><p></p><p>kertokaa vaikka, millaisia ostajia tai myyjiä teidän kohalle on sattunut? tisessä, torissa, zadaassa tai missä vaan. näitä on omalla tavallaan hauska lukea, vaikka joskus nouseekin anger issues esiin ja kunnolla :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 148736, member: 386"] pakko avautua tänne, kun tuntuu niin hassulta :D myin erästä omalla mittapuullani kallista tuotetta tisessä. kyseessä oli haluttu neule, suositulta merkiltä, uudenveroinen jne. olin sen ostanut tisen kautta eikä koko ollut sopiva, joten halusin myydä samalla hinnalla eteenpäin. eräs naisoletettu tuli viime to laittamaan viestin sydänsilmäemojien kera, että hän tykkäs aiemmasta hälle myymästäni tuotteesta (annoin liikaa periksi hinnassa...), ja haluaisi nyt ostaa tämän atm myynnissä olevan neuleen. hän tarjosi pilkkahintaa, joten kieltäydyin kohteliaasti ja ilmoitin odottavani vielä muita tarjouksia. hälle asia oli ok ja pyysi kertomaan jos aion laskea hintaa, ja vastasin myöntävästi. hän laitto vielä samana päivänä että voisi ostaa neuleen * sillä pilkkahinnalla, taas... *, jos se sopii mulle. vastasin jälleen, etten uskalla luvata mitään, kun pari muuta on jo kysyneet neuleesta ja että se on ihan kuin uusi, joten mielelläni myyn pyyntihinnalla - ja taas sen, että palaan asiaan jos muutan mieleni. tän jälkeen oli pari päivää hiljasta, kunnes sain viestin, että "myisitkö nyt mulle *sydänsilmäemoji*"?. kerroin että valitettavasti varasin neuleen toiselle, jolta olin saanut sen hintatarjouksen mitä alunperinkin toivoin. lisäsin vielä, että toivottavasti löytää neuleen vielä jotain kautta. arvatkaapa, mitä teki tämä erittäin kypsä nainen... ei vastausta, mutta ESTI! merkkasin heti tuotteen varatuksi silloin kun varasin sen toiselle, joten tämä ostajaehdokas olisi sen voinut käydä tarkistamassa. pettyä tietenkin saa, kovaan hintaan tai siihen ettet saakaan haluamaasi tuotetta (/ se menee jollekin toiselle), mutta se että otat siitä noin pahasti tunteisiin on vaan tosi absurdia :D kyseessä aikuinen ihminen - kuvaa en oo nähnyt tai ikää tiedä, mutta tilinsä perusteella veikkaan hänen olevan nuori nainen. tältä naiselta oon monta kertaa meinannut ostaa jotain tuotteita, koska ne on ollu miusta oikeesti tosi nättejä, mutta nyt ei enää harmita lainkaan etten ostanu. tuollaselta ihmiseltä ei kiinnosta ostaa yhtään mitään. kertokaa vaikka, millaisia ostajia tai myyjiä teidän kohalle on sattunut? tisessä, torissa, zadaassa tai missä vaan. näitä on omalla tavallaan hauska lukea, vaikka joskus nouseekin anger issues esiin ja kunnolla :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
olipa erikoinen ostajaehdokas tisessä :'D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja