Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Omg en voi uskoo mitä äsken kävi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 28766" data-attributes="member: 26"><p>äääh, kumpa miullekin kävis yhtä hyvä tuuri D:! </p><p></p><p>kerroin joku kuukaus sit miun ihastukselle, että tykkään hänestä... koulussa :D ruokailun jälkeen ja 16 oli kouluu :] hän vaan sano, että "mä en oikein tiiä mitä tähän pitäis sanoo" (niin kaikenlisäks en ollu ite kertonu hälle sitä sanoin, vaan annoin lappusen luettavaks, jossa vähän selitin pidemmän kaavan kautta :D joka oli itseasiassa hyvä idea). kysyin, että eihän tää pilannu välejä ja voiaanhan myö jatkaa ystävinä (eka kerta btw, kun sanoin häntä ystäväks), johon hän suostu ja sano etten ollu pilannu mitään. </p><p>sit myö mentiin muitten luo ja hän oli ajatuksissaan ja aivan kalpee :D myö ei sinä koulupäivänä niinkään puhuttu toisillemme juurikaan ja seuraavana kahtena päivänä ehkä ihan vähän välteltiin toisiimme, mutta nyt kaikki on onneks fine :D! </p><p>minuu vähän harmitti aika ajoin, ettei hän tykänny takas, mutta...toisaalta mie oon ilonen. tajusin meinaa, kuinka hyvä ystävä on (myös tän takii, mutta ihan muutenkin), joten...haluun pitää hänet lähellä ystävänä <3</p><p></p><p>mutta niin siis :D! hitto mie oon ilonen siun puolesta :3 <3</p><p></p><p>(vähän pidemmän kaavan kautta oleva selitys)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 28766, member: 26"] äääh, kumpa miullekin kävis yhtä hyvä tuuri D:! kerroin joku kuukaus sit miun ihastukselle, että tykkään hänestä... koulussa :D ruokailun jälkeen ja 16 oli kouluu :] hän vaan sano, että "mä en oikein tiiä mitä tähän pitäis sanoo" (niin kaikenlisäks en ollu ite kertonu hälle sitä sanoin, vaan annoin lappusen luettavaks, jossa vähän selitin pidemmän kaavan kautta :D joka oli itseasiassa hyvä idea). kysyin, että eihän tää pilannu välejä ja voiaanhan myö jatkaa ystävinä (eka kerta btw, kun sanoin häntä ystäväks), johon hän suostu ja sano etten ollu pilannu mitään. sit myö mentiin muitten luo ja hän oli ajatuksissaan ja aivan kalpee :D myö ei sinä koulupäivänä niinkään puhuttu toisillemme juurikaan ja seuraavana kahtena päivänä ehkä ihan vähän välteltiin toisiimme, mutta nyt kaikki on onneks fine :D! minuu vähän harmitti aika ajoin, ettei hän tykänny takas, mutta...toisaalta mie oon ilonen. tajusin meinaa, kuinka hyvä ystävä on (myös tän takii, mutta ihan muutenkin), joten...haluun pitää hänet lähellä ystävänä <3 mutta niin siis :D! hitto mie oon ilonen siun puolesta :3 <3 (vähän pidemmän kaavan kautta oleva selitys) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Omg en voi uskoo mitä äsken kävi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja