Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
On sekavaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 7140" data-attributes="member: 34"><p>En tiiä on niin sekavaa kaikki ja ahistaaa ahistaa ahistaa. Sattuu ja en pääse yli yhdestä videosta jonka oon nähny monta kertaa ja nyt vaan...... I just-</p><p></p><p>Tai no en pääse yli useammastaki mut siis sillo ku katoin ton joskus viikonloppuna ni öäh hirvee tunteiden vyöry ja mua hajottaa mua hajottaa mua hajottaaaaaaa</p><p></p><p>Vaikka tää ei nyt ehkä niin paljon oo tota tai no ehkä sitäkin mut ku kaikki ajatukset vaan menee ihan: 👉👆👈👇 sillai etten tajuu mitä tapahtuu ja ööhhh joko kaikki on tyhjää tai sit kaikki on liikaa, kaikki on sekavaa, sekavaa sekavaa, mikään ei koskaan oo selvää ei koskaan ei koskaan ei koskaan</p><p></p><p>Ei toi varmaan mitään tästä kertonu enkä itsekään tiedä mistä on kyse tai miten kuvailla yhtään millään tavalla tätä mutta. Oon väsyny en kestä ahdistaa niin vitusti en tiedä en tiedä en tiedä haluun poies moro 😩 oisinpa parempi ja oispa mun <em><strong><s>identiteetti</s></strong></em> jotenki yksinkertaisempi ja ei vittu voisinpa edes puhua asioista normaalisti kavereilleni mutta kun EI.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 7140, member: 34"] En tiiä on niin sekavaa kaikki ja ahistaaa ahistaa ahistaa. Sattuu ja en pääse yli yhdestä videosta jonka oon nähny monta kertaa ja nyt vaan...... I just- Tai no en pääse yli useammastaki mut siis sillo ku katoin ton joskus viikonloppuna ni öäh hirvee tunteiden vyöry ja mua hajottaa mua hajottaa mua hajottaaaaaaa Vaikka tää ei nyt ehkä niin paljon oo tota tai no ehkä sitäkin mut ku kaikki ajatukset vaan menee ihan: 👉👆👈👇 sillai etten tajuu mitä tapahtuu ja ööhhh joko kaikki on tyhjää tai sit kaikki on liikaa, kaikki on sekavaa, sekavaa sekavaa, mikään ei koskaan oo selvää ei koskaan ei koskaan ei koskaan Ei toi varmaan mitään tästä kertonu enkä itsekään tiedä mistä on kyse tai miten kuvailla yhtään millään tavalla tätä mutta. Oon väsyny en kestä ahdistaa niin vitusti en tiedä en tiedä en tiedä haluun poies moro 😩 oisinpa parempi ja oispa mun [I][B][S]identiteetti[/S][/B][/I] jotenki yksinkertaisempi ja ei vittu voisinpa edes puhua asioista normaalisti kavereilleni mutta kun EI. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
On sekavaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja