- Reaktioarvo
- 348
kun itse rakastaa valoa
awPäivänsäde ja menninkäinen
Niillä kävi kyllä vähän huonosti
toivottavasti meillä eiNiillä kävi kyllä vähän huonosti
kamalaa D: en selviäisen ole avannut verhoja kertaakaan tässä asunnossa kahteen vuoteen t. lepakko
Meidän verhot on vielä teipattu reunoista seinään kiinni ettei sieltä tihku valoa XD joskus kesäisin kyllä haluaisin avata verhot mutta en pidä siitä että vastapäisestä kämpistä näkyisi suoraan tänne sisälle, oon kotona yleensä aika vähissä vaatteissa muutenkin.kamalaa D: en selviäis
yh D; en kestäis... kesällä nyt ymmärtää kun on niin kuumaMeidän verhot on vielä teipattu reunoista seinään kiinni ettei sieltä tihku valoa XD joskus kesäisin kyllä haluaisin avata verhot mutta en pidä siitä että vastapäisestä kämpistä näkyisi suoraan tänne sisälle, oon kotona yleensä aika vähissä vaatteissa muutenkin.
Ei haittaa vaikka loisteesi mun sokeaksi saa, on pimeässä hyvä asustaatoivottavasti meillä ei
Niin, ihmiset on erilaisia. Mulla on todettu syringomyelia (sama mikä monella koirarodulla on XD) joten kirkkaat valot ja valot ylipäätään ottaa silmiin ja aiheuttaa särkyä. Talvella saman tekee illalla lumi ulkona. Vaikka osittain tää kyllä selittyy myös elämäntavalla ja syrjäytymisellä ja siitä mitä kaikkee kotona tekee.yh D; en kestäis... kesällä nyt ymmärtää kun on niin kuuma