Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Onko amiksessa opiskelu oikeasti niin rentoa kun yleensä sanotaan?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 66911" data-attributes="member: 167"><p>Joo, onhan se välillä mukavaa, mutta pelkään, että laiskistun, ku työelämässä ei sit kuitenkaan oo noin. Ja nyt kun oon kipee niin jään hirveesti jälkeen, ku en pääse kouluun opettelemaan noita asioita. D: Niin ku kaksoistutkinto on perjaattees yhdistelmä lukiota ja amista, mutta sekin on kuulemma tosi rankka ja pitää olla tosi oma-aloitteinen. Eli sekään ei oo varmaan rankkuudeltaan lukion ja amiksen keskellä. D:</p><p></p><p>Nii ja jotkut on kyl täällä puhunut joistain kokeista, en sit tiiä onko koulukohdasta, mutta meille ainakin sanottiin, että meil on vaan näytöt. Ja ku osa sano, että harjoitteluissa saattaa olla rankkaa niin itse en tosiaan siitä voi sanoa vielä mitään, ykkösvuoden opiskelija, kun olen. Toi portfoliohan kuulostaa hyvältä!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 66911, member: 167"] Joo, onhan se välillä mukavaa, mutta pelkään, että laiskistun, ku työelämässä ei sit kuitenkaan oo noin. Ja nyt kun oon kipee niin jään hirveesti jälkeen, ku en pääse kouluun opettelemaan noita asioita. D: Niin ku kaksoistutkinto on perjaattees yhdistelmä lukiota ja amista, mutta sekin on kuulemma tosi rankka ja pitää olla tosi oma-aloitteinen. Eli sekään ei oo varmaan rankkuudeltaan lukion ja amiksen keskellä. D: Nii ja jotkut on kyl täällä puhunut joistain kokeista, en sit tiiä onko koulukohdasta, mutta meille ainakin sanottiin, että meil on vaan näytöt. Ja ku osa sano, että harjoitteluissa saattaa olla rankkaa niin itse en tosiaan siitä voi sanoa vielä mitään, ykkösvuoden opiskelija, kun olen. Toi portfoliohan kuulostaa hyvältä! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Onko amiksessa opiskelu oikeasti niin rentoa kun yleensä sanotaan?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja