Suhteet onko lapsellista käytöstä miulta...?

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kertaan lyhyesti eilisen:
-näin tosiaan tän miun...ex-ihastuksen kaa ensimmäistä kertaa reilu kuukauteen ja se tapaaminen meni ihan ok. miun piti eilen kertoo hälle, miten paskan olon hän sai miulle sillon (oon tehny siitä kesun tosiaan), mutta jostain syystä en saanu sitä sanotuks (oli muutenkin kaikkee muuta kerrottavaa).

-tänään laitoin sitten 14 aikaan, että josko hän haluis nähä tänään. mainitsin myös, että ois tärkeetä kerrottavaa, mutten sen tarkemmin maininnu, ettei tavallaan pelästyis (jos siis oisin vihjannu, että liittyy siihen sunnuntain keskusteluun, niin veikkaan ettei ois saattanu haluta nähä).

-hän vastas, että pitää kattoo. laitoin hälle, että ilmottelee sit, johon hän vastas myönteisesti.

-noh, mie en oo kuullu hänestä yhtään mitään (kello tällä hetkellä 18:50). se on fine, jos hän ei jaksa olla miun kaa, tms., mutta ois kiva jos hän mainitsis asiasta D: minuu muutenkin stressaa helvetisti tämmöset...lyhyellä varotusajalla sovitut tapaamiset, mutta kun tän ihmisen kaa ei voi sopii ees päivää aiemmin (tykkään normaalisti sopii viikkoo aiemmin, mutta hänen kaa oon pystyny tehä poikkeuksen, vaikka se on sit tarkottanu sitä, että minuu on ahistanu aika paljon - ja kun en oo pystyny varautuu taikka suunnitella mitään mitenkään).

-minuu muutenkin ahistaa, kun se asia ois oikeesti tärkee kerrottavaks, enkä ois halunnu, että se ois jääny vellomaan näin joulun alle.

-en tiiä oonko sit niin loukkaantu olevinaan, että rupesin jo ajattelemaan, etten nyt laita hälle yhtikäs mitään viestii (en ees striikkejäkään siis) ja pidän ns. tämmöstä mykkä kouluu (ellei hän tuu jotain laittaa - riippuen mitä).

-miulla on muutekin ollu hermot kireellä hänen kanssaan - johtuen varmastikin siitä mitä tapahtu ja etten oo päässy kunnolla käsittelee asiaa hänen kanssaan.

-miulla itellä on semmonen olo, että tää on saakelin lapsellista käytöstä miulta, mutta...toisaalta jos ärsyttää, niin st ärsyttää. no joo, muutenkin just tätä stressii tästä ja sit vituttaa entisestään, kun herra ei anna minkäänlaista elon merkkii ja saa koko illan ootella. toki nyt tässä vaiheessa en enää oottele, vaan jatkan iltaa ihan normaalisti.
mutta en sit tiiä onko se mykkäkoulun pitäminen mitenkään kypsää... tai ei se todellakaan ole, mutta...ei vaan huvita taaskaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hmm, ootko sie varma, että haluat viel tuhlata hänee aikaasi? D: tai niinku, miksi haluut viel selittää asian hänelle? tai joo okei, ymmärrän sinänsä miksi, mut sit toisaalta en. kysyn siis vilpittömästi! D: koska in my honest opinion, häneen ei kantsi tuhlata enää sekuntiakaan aikaa. toisaalta, tottakai sä päätät itse mitä teet ja ehk mä vedin herneen nenään sunki puolesta tosi syvälle ni oon vaa sillee murrr 🤣

mä en yleensä jaksa miettiä, onko jotkut asiat tai käyttäytyminen lapsellista tai kypsää D: oli miten oli, niin juurikin näi: sit ku ärsyttää ni sit ärsyttää! kyl minuuki tommone ärsyttäis, ku joku laittaa basically tahallaan oottelemaan - nimenomaan tolla tavalla ja ku on kysees hän
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
hmm, ootko sie varma, että haluat viel tuhlata hänee aikaasi? D: tai niinku, miksi haluut viel selittää asian hänelle? tai joo okei, ymmärrän sinänsä miksi, mut sit toisaalta en. kysyn siis vilpittömästi! D: koska in my honest opinion, häneen ei kantsi tuhlata enää sekuntiakaan aikaa. toisaalta, tottakai sä päätät itse mitä teet ja ehk mä vedin herneen nenään sunki puolesta tosi syvälle ni oon vaa sillee murrr 🤣

mä en yleensä jaksa miettiä, onko jotkut asiat tai käyttäytyminen lapsellista tai kypsää D: oli miten oli, niin juurikin näi: sit ku ärsyttää ni sit ärsyttää! kyl minuuki tommone ärsyttäis, ku joku laittaa basically tahallaan oottelemaan - nimenomaan tolla tavalla ja ku on kysees hän
oon kyllä tässä pohtinu, että haluunko olla ees hänen kaveri, kun hän saa miut vähän väliä tuntee näin paskalta :D: tai kun toisinaan mie oikeesti nautin hänen seurastaan, mutta toisinaan tulee sitten tämmösiä tilanteita...
mutta niin, haluisin kertoo hälle, miten pahalta miusta se tuntu mitä hän sano ja se, miten hän on johdatellu minuu harhaan ja ettei se oo ok. kun ainakin ton mie haluun saaha sanotuks, ennen kuin katkasisin välejä kokokaan (en tosiaan tiiä vielä lopullista vastausta, että mitä haluun tehä).

mutta nyt - mie en aio ees kattoo hänen viestejään (kattoo sitten uutena vuotena, että mitenkä), vaan aion nauttii joulusta!

no jep, totta ://
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oon kyllä tässä pohtinu, että haluunko olla ees hänen kaveri, kun hän saa miut vähän väliä tuntee näin paskalta :D: tai kun toisinaan mie oikeesti nautin hänen seurastaan, mutta toisinaan tulee sitten tämmösiä tilanteita...
mutta niin, haluisin kertoo hälle, miten pahalta miusta se tuntu mitä hän sano ja se, miten hän on johdatellu minuu harhaan ja ettei se oo ok. kun ainakin ton mie haluun saaha sanotuks, ennen kuin katkasisin välejä kokokaan (en tosiaan tiiä vielä lopullista vastausta, että mitä haluun tehä).

mutta nyt - mie en aio ees kattoo hänen viestejään (kattoo sitten uutena vuotena, että mitenkä), vaan aion nauttii joulusta!

no jep, totta ://
ymmärrän D: kuulostaa hyvältä, nauti joulusta ensin! ja sitten myöhemmin mieti tätä asiaa, jos siltä tuntuu D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Elä laita sille yhtää mittää viestiä tai mittää ennen ku se ite laittaa.
Se ei oo lapsellista tässä tilanteessa ja vaikka oiski nii mitä se haittaa, se jätkä ite on aiheuttanu omalla typerällä käytöksellään sen et sulle on tullu paha olo
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
ymmärrän D: kuulostaa hyvältä, nauti joulusta ensin! ja sitten myöhemmin mieti tätä asiaa, jos siltä tuntuu D:
jep, se on hyvä suunnitelma D:! ja oikeestaan yön aikana (ja aamulla vähän) mietin asiaa ja...ehkä tosiaan se välien katkaseminen ois kaikista paras vaihtoehto (toki vasta sen jälkeen, kun on asiat puhuttu halki, kun en mie vaan haluu yhtäkkii pistää välejä poikki ja jättäisin hänet arvailee).
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Elä laita sille yhtää mittää viestiä tai mittää ennen ku se ite laittaa.
Se ei oo lapsellista tässä tilanteessa ja vaikka oiski nii mitä se haittaa, se jätkä ite on aiheuttanu omalla typerällä käytöksellään sen et sulle on tullu paha olo
näin teen D:! ja jep, totta :/
 
Ylös Pohja