Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko sulta koskaan kadonnut mitään tavaraa jäljettömiin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi100" data-source="post: 8423" data-attributes="member: 100"><p>Pienenä pehmolelu oli KAUAN hukassa, tyyliin vuoden. Oltii käyty prahassa ja olin ihan varma että se jäi sinne. Lopulta se löyty sieltä matkalaukusta D::</p><p></p><p>Sit yks kirja; mulla oli kaks saman sarjan kirjaa, toinen punanen ja toinen pinkki. Yhtäkkiä en löytäny sitä toista mistään. Katoin mun huoneesta ja kirjahyllystä ja autosta ja alakerran kaapeista. Sitten mun synttäreiden aikana löysin sen kodinhoitohuoneen lattialta D: </p><p></p><p>Puhelin.. etin sitä monta tuntia ja perhekin etti ja soitettiin siihen (äänettömällähän se oli:D) ja katottiin sohvan patjan alta ja sieltä sohvan takaa. (Sohva siis sellanen "sohvasänky" missä on puinen runko ja siinä patja ja säilytyslaatikot siinå alla) ja lopulta katoin taskulampulla patjan ja kungon väliin. Sinnehän se sitten oli tippunu ja oli aika hyvin piilossa (30cm sohvan sisällä) </p><p></p><p></p><p>Joo kaikki on löytyny ettei ihan jäljettömiin oo kadonnu D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi100, post: 8423, member: 100"] Pienenä pehmolelu oli KAUAN hukassa, tyyliin vuoden. Oltii käyty prahassa ja olin ihan varma että se jäi sinne. Lopulta se löyty sieltä matkalaukusta D:: Sit yks kirja; mulla oli kaks saman sarjan kirjaa, toinen punanen ja toinen pinkki. Yhtäkkiä en löytäny sitä toista mistään. Katoin mun huoneesta ja kirjahyllystä ja autosta ja alakerran kaapeista. Sitten mun synttäreiden aikana löysin sen kodinhoitohuoneen lattialta D: Puhelin.. etin sitä monta tuntia ja perhekin etti ja soitettiin siihen (äänettömällähän se oli:D) ja katottiin sohvan patjan alta ja sieltä sohvan takaa. (Sohva siis sellanen "sohvasänky" missä on puinen runko ja siinä patja ja säilytyslaatikot siinå alla) ja lopulta katoin taskulampulla patjan ja kungon väliin. Sinnehän se sitten oli tippunu ja oli aika hyvin piilossa (30cm sohvan sisällä) Joo kaikki on löytyny ettei ihan jäljettömiin oo kadonnu D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko sulta koskaan kadonnut mitään tavaraa jäljettömiin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja