Keho Onko tää närästystä

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ihan kauhee olo tuli yhtäkkiä. Söin purkkaa ja sit otin mun lääkkeen jonka olin aiemmin unohtanut ottaa. Yhtäkkiä rintaan ja kurkkuun tuli kauhee sellainen polttava tunne ja paineen tuntu niinku jotain ois jääny kiinni kurkkuun. Samalla vähän huono olo ja oksettaa välillä. Oon ottanu maitohappobakteerin ja särkylääkkeen ja vielä ei juurikaan oo ollu apua... Voiko tää olla närästystä vai mitä tapahtuu. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Voi olla siitä lääkkeestä tai jos sulla on ollut stressiä. Närästykselle on lukuisia syitä. Muistithan ottaa veden kanssa sen lääkkeen?
Yleensä otan, mutta nyt tajusin, että tänään otin ilman ja join vasta sen jälkeen paljon, ehkä siis johtui siitä. D: onneks meni noin tunnissa ohi. Jatkossa pitää kyllä muistaa ottaa kaikki veden kanssa.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Yleensä otan, mutta nyt tajusin, että tänään otin ilman ja join vasta sen jälkeen paljon, ehkä siis johtui siitä. D: onneks meni noin tunnissa ohi. Jatkossa pitää kyllä muistaa ottaa kaikki veden kanssa.
Syy siis taisi selvitä. Muistahan se vesi, meille kerrottiin bilsantunnilla että jos lääkkeen ottaa ilman vettä, se voi jäädä kiinni ruokatorveen ja syövyttää sen pintaa. Tämän jälkeen olen aina ottanut kaikki lääkkeet veden kanssa. :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Syy siis taisi selvitä. Muistahan se vesi, meille kerrottiin bilsantunnilla että jos lääkkeen ottaa ilman vettä, se voi jäädä kiinni ruokatorveen ja syövyttää sen pintaa. Tämän jälkeen olen aina ottanut kaikki lääkkeet veden kanssa. :D
Okei tän jälkeen kyllä muistan, onkohan mun ruokatorvi nyt vähän syöpynyt. :D:
 
Ylös Pohja