Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onko tää psykologi huono?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 53244" data-attributes="member: 154"><p>Kuulostaa hyvin person centred therapistilta joka keskittyy tähän hetkeen ja siihen miltä susta nyt tuntuu vaikka puhuisin mennestä. Ideana on saada sut tuntemaan ja tunnistamaan omat tunteet ja kuinka se vaikuttaa sun kehossa. Sen jälkeen sä oppisit itse tunnistamaan mikä saa sut siihen tilaan, mitkä on varoitusmerkit ja juuri tunnistamaan puolustus mekanismit ja oppimaan käyttämään niitä ns. turvallisesti. Se on oikeasti pitkä prosessi ja jos tunnet itsesi epämukavaksi, se voi pitkän ajan päästä johtaa "break through" mutta ei todellakaan sovi kaikille ja itse ehkä suosittelisin sitä ihmiselle joka on käynyt jo terapiassa ja on henkisesti valmis katsomaan omaan ns. "Tuskaan". Varsinkin kovin nuorille ihmisille en suosittele. Olisi eri asia jos teidän välillä olisi jo luottamus, jolloin tunnet olosi turvalliseksi ilmaista ja tutkia sun tunteita. Jos sinulla on mahdollisuus, suosittelen vaihtamaan terapeuttiin jonka toiminta tapa on sinulle sopiva. Valitettavasti se ei ole niin että yksi malli toimii kaikille.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 53244, member: 154"] Kuulostaa hyvin person centred therapistilta joka keskittyy tähän hetkeen ja siihen miltä susta nyt tuntuu vaikka puhuisin mennestä. Ideana on saada sut tuntemaan ja tunnistamaan omat tunteet ja kuinka se vaikuttaa sun kehossa. Sen jälkeen sä oppisit itse tunnistamaan mikä saa sut siihen tilaan, mitkä on varoitusmerkit ja juuri tunnistamaan puolustus mekanismit ja oppimaan käyttämään niitä ns. turvallisesti. Se on oikeasti pitkä prosessi ja jos tunnet itsesi epämukavaksi, se voi pitkän ajan päästä johtaa "break through" mutta ei todellakaan sovi kaikille ja itse ehkä suosittelisin sitä ihmiselle joka on käynyt jo terapiassa ja on henkisesti valmis katsomaan omaan ns. "Tuskaan". Varsinkin kovin nuorille ihmisille en suosittele. Olisi eri asia jos teidän välillä olisi jo luottamus, jolloin tunnet olosi turvalliseksi ilmaista ja tutkia sun tunteita. Jos sinulla on mahdollisuus, suosittelen vaihtamaan terapeuttiin jonka toiminta tapa on sinulle sopiva. Valitettavasti se ei ole niin että yksi malli toimii kaikille. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onko tää psykologi huono?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja