Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko täällä ketään joka on päättänyt ettei aio hankkia ajokorttia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116542" data-attributes="member: 34"><p>En oo päättänyt mitään, mutta näyttää siltä että ei ajokorttia tuu ainakaan pitkään aikaan. Toistaiseksi oon pärjännyt ihan ok ilman, en osaa muutenkaan tehdä mitään suunnitelmia vaan pelkästään ajelehdin joten vaikea sitä on alkaa yhtäkkiä suunnittelemasn että joo voisin hankkia ajokortin. Ihmiset on sitä välillä kyselly tässä vuosien aikana ja aina on tuntunut vaan siltä että en mä pysty suunnittelemaan mitään enkä pysty muuhun kuin ajelehtimaan. Tosin yksi syy miksi en koe asiaa myöskään järkevänä on se etten pysty keskittymään, mun pää on niin täynnä ajatuksia ja unelmia että uskon itse ainakin että olisin vaarallinen liikenteessä. En tosiaankaan luota omaan keskittymiskykyyni, vaikka jotkut onkin sanoneet mulle että totta kai sä opit keskittymään tai jotain. Itse vaan en oikein jaksa uskoa että ajaminen multa onnistuisi. Todennäköisesti harhautuisin koko ajan ajattelemaan mitä lie, kun en pysty keskittymään muutenkaan ikinä. Siinä vaiheessa kun kaikki vaan leviää niin mun on ainakin todella vaikea uskoa että pystyisin vaan nopeasti koota itseni ja alkaa keskittymään liikenteeseen. Em tiedä, mutta epäilyttää kyllä itseäni. Vaikka muut sanoisikin että kyllä sä pystyt :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116542, member: 34"] En oo päättänyt mitään, mutta näyttää siltä että ei ajokorttia tuu ainakaan pitkään aikaan. Toistaiseksi oon pärjännyt ihan ok ilman, en osaa muutenkaan tehdä mitään suunnitelmia vaan pelkästään ajelehdin joten vaikea sitä on alkaa yhtäkkiä suunnittelemasn että joo voisin hankkia ajokortin. Ihmiset on sitä välillä kyselly tässä vuosien aikana ja aina on tuntunut vaan siltä että en mä pysty suunnittelemaan mitään enkä pysty muuhun kuin ajelehtimaan. Tosin yksi syy miksi en koe asiaa myöskään järkevänä on se etten pysty keskittymään, mun pää on niin täynnä ajatuksia ja unelmia että uskon itse ainakin että olisin vaarallinen liikenteessä. En tosiaankaan luota omaan keskittymiskykyyni, vaikka jotkut onkin sanoneet mulle että totta kai sä opit keskittymään tai jotain. Itse vaan en oikein jaksa uskoa että ajaminen multa onnistuisi. Todennäköisesti harhautuisin koko ajan ajattelemaan mitä lie, kun en pysty keskittymään muutenkaan ikinä. Siinä vaiheessa kun kaikki vaan leviää niin mun on ainakin todella vaikea uskoa että pystyisin vaan nopeasti koota itseni ja alkaa keskittymään liikenteeseen. Em tiedä, mutta epäilyttää kyllä itseäni. Vaikka muut sanoisikin että kyllä sä pystyt :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko täällä ketään joka on päättänyt ettei aio hankkia ajokorttia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja