Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko täällä ketään joka on päättänyt ettei aio hankkia ajokorttia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 116568" data-attributes="member: 32"><p>Joo tiedän et se vois olla tarpeellista. Mut kaikista ei ole liikenteeseen eikä varsinkaan musta nyt.</p><p>Itse en ihan vielä ole valmis kun pitäis olla enemmän rahaa senkin varalta jos eka inssi ei menekään läpi ja sit siihen autoon (kun en tiedä saisinko keltää lainaan autoa ellen sit vuokrais). Kaupungissa ajaminen vaikuttaa aika v-mäiseltä niin epäilen et se tulee olemaan mulle stressaavaa tuskaa henkisesti ja ajaessa pitäis olla rauhallinen kun kaikenlainen henkinen taakka saa mun keskittymisen herpaantumaan niin sitten tulevat ruumiit ovat mahdollisia enkä halua ottaa sitä riskiä. </p><p>Joskus tuun sen ajamaan mut tuntuu et ihan vielä en ole valmis henkisesti enkä taloudellisestikaan. </p><p>Sanon että viimeistään kolmikymppisenä. Ainakin sillon jos mulla on perhe joskus niin auto olisi muutenkin hyvä olla koska en haluaisi olla se kuskattava vaimo vaan itsenäinen ja lasten (jos niitä joskus saan) kanssa bussissa kulkeminen voi olla muutenkin aika v-mäistä. Muutenkin haluan opiskella ensin korkeakoulututkinnon ja hankkia työpaikan johon voisin päästä tienaamaan niin autoilun hinnat ei ois ongelma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 116568, member: 32"] Joo tiedän et se vois olla tarpeellista. Mut kaikista ei ole liikenteeseen eikä varsinkaan musta nyt. Itse en ihan vielä ole valmis kun pitäis olla enemmän rahaa senkin varalta jos eka inssi ei menekään läpi ja sit siihen autoon (kun en tiedä saisinko keltää lainaan autoa ellen sit vuokrais). Kaupungissa ajaminen vaikuttaa aika v-mäiseltä niin epäilen et se tulee olemaan mulle stressaavaa tuskaa henkisesti ja ajaessa pitäis olla rauhallinen kun kaikenlainen henkinen taakka saa mun keskittymisen herpaantumaan niin sitten tulevat ruumiit ovat mahdollisia enkä halua ottaa sitä riskiä. Joskus tuun sen ajamaan mut tuntuu et ihan vielä en ole valmis henkisesti enkä taloudellisestikaan. Sanon että viimeistään kolmikymppisenä. Ainakin sillon jos mulla on perhe joskus niin auto olisi muutenkin hyvä olla koska en haluaisi olla se kuskattava vaimo vaan itsenäinen ja lasten (jos niitä joskus saan) kanssa bussissa kulkeminen voi olla muutenkin aika v-mäistä. Muutenkin haluan opiskella ensin korkeakoulututkinnon ja hankkia työpaikan johon voisin päästä tienaamaan niin autoilun hinnat ei ois ongelma. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko täällä ketään joka on päättänyt ettei aio hankkia ajokorttia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja