Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko täällä muita sisustusfriikkejä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 52322" data-attributes="member: 126"><p>Tulkaa keskustelemaan... ööh... ihan mistä vaan sisustukseen liittyvästä. Kertokaa vaikka omista sisustustyyleistänne, mistä hankitte tavaroita jne...</p><p></p><p>Aloitan. Mun asunto on aikamatka 60-70-luvulle. Ei, täällä EI ole ruskeita kukkaverhoja, mutta muuten kyseisillä vuosikymmenillä elänyt järkyttyisi pahasti. Alunperin täällä oli pelkistetty puna-musta-valkoinen sisustus, mutta jostain syystä tänne alkoi kertyä keltaisia tavaroita ja ruskeita retroastioita, joten oli pakko vähän muuttaa koko sisustusta heheeh. Tein just keltaisen tyynynpäällisen, koska aiemmin tekemäni KISS-teemainen oli liian "nykyaikainen". Ehkä toi keltainen tuo vähän lisää valoakin tänne pikku koppiin. Suurimman osan tavaroista oon ostanut kirpputoreilta ja saanut mummilta, ja tietenkin osa on uustuotantoa. Eli oon koko ajan menossa pahempaan suuntaan ton retroinnostuksen kanssa D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 52322, member: 126"] Tulkaa keskustelemaan... ööh... ihan mistä vaan sisustukseen liittyvästä. Kertokaa vaikka omista sisustustyyleistänne, mistä hankitte tavaroita jne... Aloitan. Mun asunto on aikamatka 60-70-luvulle. Ei, täällä EI ole ruskeita kukkaverhoja, mutta muuten kyseisillä vuosikymmenillä elänyt järkyttyisi pahasti. Alunperin täällä oli pelkistetty puna-musta-valkoinen sisustus, mutta jostain syystä tänne alkoi kertyä keltaisia tavaroita ja ruskeita retroastioita, joten oli pakko vähän muuttaa koko sisustusta heheeh. Tein just keltaisen tyynynpäällisen, koska aiemmin tekemäni KISS-teemainen oli liian "nykyaikainen". Ehkä toi keltainen tuo vähän lisää valoakin tänne pikku koppiin. Suurimman osan tavaroista oon ostanut kirpputoreilta ja saanut mummilta, ja tietenkin osa on uustuotantoa. Eli oon koko ajan menossa pahempaan suuntaan ton retroinnostuksen kanssa D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Onko täällä muita sisustusfriikkejä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja