Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onko toiseen paikkakuntaan muuttaminen tehnyt teille hyvää?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="aitosuomalainen" data-source="post: 15229" data-attributes="member: 323"><p>En tiedä vastaako tää nyt kysymykseen, koska en periaatteessa ole muuttanut, vaihtanut vain koulua :D Mutta joo, siirryin lähipaikkakunnan lukioon opiskelemaan, sillä huomattiin että mä reagoin sisäilmaan niin pahasti etten edellisessä lukiossa voi olla. En siis ehtinyt olla paria viikkoa kauempaa edellisessä, kun pääsin jo tutustumaan lähipaikkakunnan kouluun. Aluksi tunsin itseni tosi yksinäiseksi ja että kukaan ei halunnut olla mun kaveri. Mulla on siis ala-asteaikoina ollut jonkinasteista kiusaamista, joka aiheutti mulle lievää ahdistusta kun siirryin toiseen kouluun. Edellisessä koulussa mulla siis oli joitakin juttukavereita, mutta ei ketään jonka kanssa olisin voinut viettää vapaa-aikaa koulun ulkopuolella. Parin viikon jälkeen uudessa lukiossa mulle tuli juttelee pari tyyppiä, jotka vaikutti tosi siisteiltä. Aattelin sillon että ne ei todellakaan haluis olla mun kaveri, kun oon tämmönen tylsä paska. Toisin kävi ja nyt mä oon osa sitä kaveriporukkaa ja oon niin onnellinen. Faktahan on se, että ennen kuin mä oikeesti aloin huolehtii itsestäni ja tajusin kuinka huippu tyyppi mä oon, mun piti tavata ihan uusia ihmisii ja jopa vaihtaa kouluu. En oo kertaakaan kaivannut vanhaan lukioon!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aitosuomalainen, post: 15229, member: 323"] En tiedä vastaako tää nyt kysymykseen, koska en periaatteessa ole muuttanut, vaihtanut vain koulua :D Mutta joo, siirryin lähipaikkakunnan lukioon opiskelemaan, sillä huomattiin että mä reagoin sisäilmaan niin pahasti etten edellisessä lukiossa voi olla. En siis ehtinyt olla paria viikkoa kauempaa edellisessä, kun pääsin jo tutustumaan lähipaikkakunnan kouluun. Aluksi tunsin itseni tosi yksinäiseksi ja että kukaan ei halunnut olla mun kaveri. Mulla on siis ala-asteaikoina ollut jonkinasteista kiusaamista, joka aiheutti mulle lievää ahdistusta kun siirryin toiseen kouluun. Edellisessä koulussa mulla siis oli joitakin juttukavereita, mutta ei ketään jonka kanssa olisin voinut viettää vapaa-aikaa koulun ulkopuolella. Parin viikon jälkeen uudessa lukiossa mulle tuli juttelee pari tyyppiä, jotka vaikutti tosi siisteiltä. Aattelin sillon että ne ei todellakaan haluis olla mun kaveri, kun oon tämmönen tylsä paska. Toisin kävi ja nyt mä oon osa sitä kaveriporukkaa ja oon niin onnellinen. Faktahan on se, että ennen kuin mä oikeesti aloin huolehtii itsestäni ja tajusin kuinka huippu tyyppi mä oon, mun piti tavata ihan uusia ihmisii ja jopa vaihtaa kouluu. En oo kertaakaan kaivannut vanhaan lukioon! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onko toiseen paikkakuntaan muuttaminen tehnyt teille hyvää?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja