Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onko toiseen paikkakuntaan muuttaminen tehnyt teille hyvää?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="aitosuomalainen" data-source="post: 15472" data-attributes="member: 323"><p>Yleisellä tasolla meidän lukiolla ei ollut/ole huonoa mainetta, mutta mun "feikkifrendit" peruskoulusta päätyi sitten vielä samaan lukioonkin, joten olin sitten niiden kanssa, koska olin aivan liian ujo tutustumaan muhun. Musta oli siis puhuttu aika paljon paskaa selän takana varsinkin yläasteella tai ainakin siltä musta tuntui :D Tämän takia oletin, että kukaan ei halua tutustua muhun vaikka porukka oli ihan ok ystävällisiä. Täällä missä mä nyt asun eli paikkakunnalla, jossa se edellinen lukio sijaitsee on aika pieni, joten lukiolaiset oli jakautunut moneen isoon porukkaan, joihin oli tosi vaikee päästä sisälle. Yritin sitä jo yläasteella.. En päässyt. </p><p></p><p>Oikeastaan nää mun uudet ystävät ei sinänsä tehny isoa aloitetta, päädyttiin vaan tekemään samaa ryhmätyötä, jonka takia sitten tutustuttiin enemmän. </p><p></p><p>En tiiä nyt että vastasinko kunnolla oikein sun mihinkään kysymykseen, mutta toivottavasti vähän auttoi:D Voit aina laittaa yksityisviestiä tai vieraskirjaan jotain liittyen tähän asiaan/muuhun! Yritän aina vastata perusteellisesti ja niin hyvin kuin pystyn. Ja sen lisäksi, onhan mulla nyt omaakin kokemusta tästä jonkin verran!:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aitosuomalainen, post: 15472, member: 323"] Yleisellä tasolla meidän lukiolla ei ollut/ole huonoa mainetta, mutta mun "feikkifrendit" peruskoulusta päätyi sitten vielä samaan lukioonkin, joten olin sitten niiden kanssa, koska olin aivan liian ujo tutustumaan muhun. Musta oli siis puhuttu aika paljon paskaa selän takana varsinkin yläasteella tai ainakin siltä musta tuntui :D Tämän takia oletin, että kukaan ei halua tutustua muhun vaikka porukka oli ihan ok ystävällisiä. Täällä missä mä nyt asun eli paikkakunnalla, jossa se edellinen lukio sijaitsee on aika pieni, joten lukiolaiset oli jakautunut moneen isoon porukkaan, joihin oli tosi vaikee päästä sisälle. Yritin sitä jo yläasteella.. En päässyt. Oikeastaan nää mun uudet ystävät ei sinänsä tehny isoa aloitetta, päädyttiin vaan tekemään samaa ryhmätyötä, jonka takia sitten tutustuttiin enemmän. En tiiä nyt että vastasinko kunnolla oikein sun mihinkään kysymykseen, mutta toivottavasti vähän auttoi:D Voit aina laittaa yksityisviestiä tai vieraskirjaan jotain liittyen tähän asiaan/muuhun! Yritän aina vastata perusteellisesti ja niin hyvin kuin pystyn. Ja sen lisäksi, onhan mulla nyt omaakin kokemusta tästä jonkin verran!:D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onko toiseen paikkakuntaan muuttaminen tehnyt teille hyvää?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja