Aihe vapaa Onko väärin erota jos ei oo mitään tiettyä syytä

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,437
Reaktioarvo
969
Ei vaan tunnu enää oikealta ja en välttämättä haluais nähä poikaystävää. Ja on paljon sellasia pieniä juttuja mitkä häirittee, isoimpina välimatka ja se että oon 2v nuorempi. En ennen aatellu että ikäero olis paha juttu mutta nyt ko poikaystävä täytti 18 se on vähän alkanu häiritteen. Mutta ei oo mitään semmosta isoa ongelmaa, en vaan oo oikein onnellinen enää. Mutta silti on mukavaa olla sen seurassa. Oon vähän hukassa..

Ollaan siis oltu joku 7kk yhessä ja on jo jonku aikaa ollu tämmönen olo. En vaan haluais satuttaa sitä ja niin. Ja pelottaa että kadun jos jätän sen.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,437
Reaktioarvo
969
Erottiin ja mulla on ihan kauhea olo. Sen takia siis että tiiän kuinka paha mieli sille tuli. Mutta ehkä se kertoo jotaki siitä että oli oikee päätös, ku mietin enemmän sitä että sillä on paha mieli ko että mulla ois. Ja on mullaki mutta ei kuitenkaan niin paljoa loppujen lopuks..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,219
Reaktioarvo
8,539
Erottiin ja mulla on ihan kauhea olo. Sen takia siis että tiiän kuinka paha mieli sille tuli. Mutta ehkä se kertoo jotaki siitä että oli oikee päätös, ku mietin enemmän sitä että sillä on paha mieli ko että mulla ois. Ja on mullaki mutta ei kuitenkaan niin paljoa loppujen lopuks..
Snif snif
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
342
Reaktioarvo
190
Erottiin ja mulla on ihan kauhea olo. Sen takia siis että tiiän kuinka paha mieli sille tuli. Mutta ehkä se kertoo jotaki siitä että oli oikee päätös, ku mietin enemmän sitä että sillä on paha mieli ko että mulla ois. Ja on mullaki mutta ei kuitenkaan niin paljoa loppujen lopuks..
Teit oikean päätöksen. Mä jäin moneksi vuodeksi suhteeseen, jossa en ollut onnellinen, ja nyt jälkikäteen harmittaa tosi paljon, että hukkasin vuosia sekä hänen että omasta elämästäni. Lopultahan hän jätti minut. Nyt muutama kuukausi eron jälkeen on vihdoin onnellinen ja vapaa olo.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,437
Reaktioarvo
969
En usko että tuossa tilanteessa olisi oikeasti kannattanut jatkaa. Mä aloin jossain vaiheessa tuntea jopa vihaa toista kohtaan, koska syytin mielessäni häntä siitä, etten osannut itse lähteä. Ei sellaisessa suhteessa ole hyvä elää.
No oot varmasti oikeassa. Tuli vaan tosi syyllinen ja itsekäs olo siitä minkälaisen olon aiheutin toiselle :(
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,437
Reaktioarvo
969
Teit oikean päätöksen. Mä jäin moneksi vuodeksi suhteeseen, jossa en ollut onnellinen, ja nyt jälkikäteen harmittaa tosi paljon, että hukkasin vuosia sekä hänen että omasta elämästäni. Lopultahan hän jätti minut. Nyt muutama kuukausi eron jälkeen on vihdoin onnellinen ja vapaa olo.
Hyvä että sulla on hyvä olo nyt! Ehkä mie vähän yritin miettiä just tuota että en halua hukata kummankaan elämää jos en usko että tää lopulta toimii
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,437
Reaktioarvo
969
Mua sattuu se miten paljon satutin toista tavallaan turhaan. Oisinhan voinu vaan olla sen kanssa loppuelämän tai siihen asti että se jättäis mut..
 
Ylös Pohja