Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onkohan mulla astma :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6937" data-attributes="member: 34"><p>En oo koskaan edes tajunnut alkaa miettimää sitä vaihtoehtoa. Ja isällä kans on samoja oireita hmm. Nimittäin mulla on ainakin yskää, limannousua ja joskus hengenahdistusta mutta ei kovin usein. Mut jos on kovin tukkonen olo ni onhan siin vaikee hengittää sillee kunnolla. Mutta kun jossain iltalehden tai iltasanomien jutussa puhuttiin hengityksen vinkumisesta niin sitä mulla ei oo kyllä tainnut olla. Pitäisköhän asia tutkia D: ois ikävää jättää hoitamatta vaan se jos sellanen oliski. Vaikka en kyllä tiedä miten lääkärille nyt edes pääsee ja kuitenkin joutuu maskia käyttämään ja kuten arvata saattaa niin meinaan joskus pyörtyä sen kanssa =) silti sen käyttöö vaaditaan. Kyllä mä joskus voin käyttää mutta mieluusti ei kovin pitkään ainakaan.</p><p></p><p>En kyllä osaa ees varata mitään aikaa lääkärille mutta :D hah, kiva nyt kun oikeasti rupesin miettimään niin onhan tuo kai ihan mahdollista et olis astma? Tai joku muu ongelma koska en usko tän ehkä ihan tervettäkään olevan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6937, member: 34"] En oo koskaan edes tajunnut alkaa miettimää sitä vaihtoehtoa. Ja isällä kans on samoja oireita hmm. Nimittäin mulla on ainakin yskää, limannousua ja joskus hengenahdistusta mutta ei kovin usein. Mut jos on kovin tukkonen olo ni onhan siin vaikee hengittää sillee kunnolla. Mutta kun jossain iltalehden tai iltasanomien jutussa puhuttiin hengityksen vinkumisesta niin sitä mulla ei oo kyllä tainnut olla. Pitäisköhän asia tutkia D: ois ikävää jättää hoitamatta vaan se jos sellanen oliski. Vaikka en kyllä tiedä miten lääkärille nyt edes pääsee ja kuitenkin joutuu maskia käyttämään ja kuten arvata saattaa niin meinaan joskus pyörtyä sen kanssa =) silti sen käyttöö vaaditaan. Kyllä mä joskus voin käyttää mutta mieluusti ei kovin pitkään ainakaan. En kyllä osaa ees varata mitään aikaa lääkärille mutta :D hah, kiva nyt kun oikeasti rupesin miettimään niin onhan tuo kai ihan mahdollista et olis astma? Tai joku muu ongelma koska en usko tän ehkä ihan tervettäkään olevan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onkohan mulla astma :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja