Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 106983" data-attributes="member: 1348"><p>Mä en ehkä allekirjottais tätä oman kokemuksen perusteella. Sillon ku yritin pitkil hiuksilla nopoota nii joo huomasin et hiuksist tuli vähän semmoset.. no en ees tiiä miten kuvailis. Mut täl kertaa mun hiukset tuntuu tosi puhtailta, sileiltä ja kevyiltä. Ku sillon ku yritin pitkil hiuksil nii niist tuli semmoset raskaat ja vähän jopa tahmeet? Et kyl sen nyt huomaa et noita hiuksia ei päällystä talikerros. Yhes vaihees olin vähän huolissaniki siitä et onkohan mun päänahka ja hiukset nyt liianki kuivia.</p><p></p><p>Sillon aikasemmin ku kokeilin niin mietin vähän et en mä välttämättä tän tuntusilla hiuksilla haluu elää jos tää on vaan tätä. Mut tän kertasen kokemuksen perusteella oon ollu tosi tyytyväinen. Toivottavasti sama meno jatkuu pidemmilläki hiuksilla. Ku nyt on tosiaa 5kk siit ku sheivasin 12mm mittasiks. Mun hiusten pituus on nyt sillee et just ja just osuu kulmakarvoihin, et ei mitenkää päätähuimaavan pitkät vaik ei mikään sänkikää enää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 106983, member: 1348"] Mä en ehkä allekirjottais tätä oman kokemuksen perusteella. Sillon ku yritin pitkil hiuksilla nopoota nii joo huomasin et hiuksist tuli vähän semmoset.. no en ees tiiä miten kuvailis. Mut täl kertaa mun hiukset tuntuu tosi puhtailta, sileiltä ja kevyiltä. Ku sillon ku yritin pitkil hiuksil nii niist tuli semmoset raskaat ja vähän jopa tahmeet? Et kyl sen nyt huomaa et noita hiuksia ei päällystä talikerros. Yhes vaihees olin vähän huolissaniki siitä et onkohan mun päänahka ja hiukset nyt liianki kuivia. Sillon aikasemmin ku kokeilin niin mietin vähän et en mä välttämättä tän tuntusilla hiuksilla haluu elää jos tää on vaan tätä. Mut tän kertasen kokemuksen perusteella oon ollu tosi tyytyväinen. Toivottavasti sama meno jatkuu pidemmilläki hiuksilla. Ku nyt on tosiaa 5kk siit ku sheivasin 12mm mittasiks. Mun hiusten pituus on nyt sillee et just ja just osuu kulmakarvoihin, et ei mitenkää päätähuimaavan pitkät vaik ei mikään sänkikää enää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja