Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 107905" data-attributes="member: 1348"><p>Pakko sanoo et oon miettiny tota kommenttii nyt enemmän et ehkä sitä vaan tottuu siihen et hiukset tuntuu erilaisilta. Et joo kyl mun hiukset tuntuu vähän semmosilt vahamaisilta? Mut ne ei näytä tai tunnu mitenkään likasilta ku silleen normaalisti niit hipeltää. Hiukset tuntuu siis tosi sileiltä ja pehmeiltä mut jos oikein alkaa lääppimään hiuksii nii huomaa sen et ne ei oo niin sileet silleen siin mielessä et vaik sormet menis helpommin niien läpi, erityisesti ton huomaan suihkussa. Tai silleen ku oon pessy nyt suihkus olles vaan päänahkaa sillee liu'uttamal sormii päänahkaa pitkin, nii huomaa et hiukset vähän jarruttaa. :D</p><p></p><p>Mut oon myös huomannu et toi vahamaisuus on ollu eduks siinä et hiukset pysyy paremmin silleen miten ne laittaa ilman muotoilutuotteitaki.</p><p></p><p>Oon taas pessy kasvot säännöllisesti noil ruisjauhoil ja mun iho on taas ihan super hyväs kunnossa. Et joo, pitäs vaa jaksaa pestä niillä aina. Ku välil oon liian laiska ku se on vähän sottasempaa ku perus saippuan käyttäminen. Mut huomaan tosi nopeesti jos käytän vaa saippuaa et nenään alkaa tulla enemmän niit mustapäitä tai niien kaltasii, mitä ne toiset nyt olikaan. Ja täl hetkel eikä pariin päivään niit oo ollu ollenkaan..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 107905, member: 1348"] Pakko sanoo et oon miettiny tota kommenttii nyt enemmän et ehkä sitä vaan tottuu siihen et hiukset tuntuu erilaisilta. Et joo kyl mun hiukset tuntuu vähän semmosilt vahamaisilta? Mut ne ei näytä tai tunnu mitenkään likasilta ku silleen normaalisti niit hipeltää. Hiukset tuntuu siis tosi sileiltä ja pehmeiltä mut jos oikein alkaa lääppimään hiuksii nii huomaa sen et ne ei oo niin sileet silleen siin mielessä et vaik sormet menis helpommin niien läpi, erityisesti ton huomaan suihkussa. Tai silleen ku oon pessy nyt suihkus olles vaan päänahkaa sillee liu'uttamal sormii päänahkaa pitkin, nii huomaa et hiukset vähän jarruttaa. :D Mut oon myös huomannu et toi vahamaisuus on ollu eduks siinä et hiukset pysyy paremmin silleen miten ne laittaa ilman muotoilutuotteitaki. Oon taas pessy kasvot säännöllisesti noil ruisjauhoil ja mun iho on taas ihan super hyväs kunnossa. Et joo, pitäs vaa jaksaa pestä niillä aina. Ku välil oon liian laiska ku se on vähän sottasempaa ku perus saippuan käyttäminen. Mut huomaan tosi nopeesti jos käytän vaa saippuaa et nenään alkaa tulla enemmän niit mustapäitä tai niien kaltasii, mitä ne toiset nyt olikaan. Ja täl hetkel eikä pariin päivään niit oo ollu ollenkaan.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja