Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 111125" data-attributes="member: 1348"><p>Mun hiukset on edelleen pelkällä vesipesulla pysyny puhtaina. Jos pesee liian usein nii hiuksist saattaa tulla tosi karheita. Muuten ne tuntuu tosi hyviltä. (Harjailen siis luonnonharjasharjallaki aina välillä.)</p><p></p><p>Mut pakko edelleen hehkuttaa tota ruisjauhoilla kasvojenpesua. Se kuorii ihoa ja puhistaa hellästi ja sit siin on tietty jotain niitä antioksidantteja mitä lie. Mun nenän iho on pysyny ihan super hyväs kunnossa ku oon käyttäny sitä vähintään kerran päiväs. Jos oon välil ollu laiska ja pessy vaa jollain pesuaineella nii iho on menny muutamis päivis jo huonompaan kuntoon... Niil ruisjauhoil läträäminen on välil ärsyttävää mut it's totally worth it.</p><p></p><p>Samaa en välde voi sanoo tost hiusten vesipesusta. En nyt ehkä luovuta sen suhteen kuitenkaan ku se jo nyt toimii mulla, mut not gonna lie, ikävöin sitä et hiukset tuoksuu joltain hyvältä shampoolta. Eilen yöllä menin märil hiuksil nukkuu ja mul oli semmonen olo et en kestä sitä hajuu miltä hiukset luonnostaan tuoksuu (oon siis muutenki hajuherkkä, oon siit jossain toises keskustelussaki puhunu ja jotkut hajut aiheuttaa mul herkästi päänsärkyy) ja mietin et meen heti pesee hiukset shampoolla. Mut sit mietin et miten pitkälle oon tän kaa tullu ja et oisko se worth it. Et ehkä nyt toistaseks jatkan tätä ja ehkä mietin jotain yrttihuuhteluita hiuksille jos niist jäis kiva haju hiuksiin... Saas nähä. Ei ne siis LEUHKAA mut tietty luonnollisil hiuksil joissa on talii nii on se oma tuoksunsa. Se ei oo mikään hirveen voimakas et tuskin muut sitä haistaa mut ku se on literally omassa päässä nii ku hiukset on märkii nii se välil ärsyttää.</p><p></p><p>Niin joo ja mun hiukset ei tunnu mitenkää tahmeilta lai likasilta tms. Ainuut asiat mitkä häirii tos vesipesus on just se et ei voi pestä liian usein vedellä tai hiukset menee karheiks ja sit se hiusten luonnollinen haju.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 111125, member: 1348"] Mun hiukset on edelleen pelkällä vesipesulla pysyny puhtaina. Jos pesee liian usein nii hiuksist saattaa tulla tosi karheita. Muuten ne tuntuu tosi hyviltä. (Harjailen siis luonnonharjasharjallaki aina välillä.) Mut pakko edelleen hehkuttaa tota ruisjauhoilla kasvojenpesua. Se kuorii ihoa ja puhistaa hellästi ja sit siin on tietty jotain niitä antioksidantteja mitä lie. Mun nenän iho on pysyny ihan super hyväs kunnossa ku oon käyttäny sitä vähintään kerran päiväs. Jos oon välil ollu laiska ja pessy vaa jollain pesuaineella nii iho on menny muutamis päivis jo huonompaan kuntoon... Niil ruisjauhoil läträäminen on välil ärsyttävää mut it's totally worth it. Samaa en välde voi sanoo tost hiusten vesipesusta. En nyt ehkä luovuta sen suhteen kuitenkaan ku se jo nyt toimii mulla, mut not gonna lie, ikävöin sitä et hiukset tuoksuu joltain hyvältä shampoolta. Eilen yöllä menin märil hiuksil nukkuu ja mul oli semmonen olo et en kestä sitä hajuu miltä hiukset luonnostaan tuoksuu (oon siis muutenki hajuherkkä, oon siit jossain toises keskustelussaki puhunu ja jotkut hajut aiheuttaa mul herkästi päänsärkyy) ja mietin et meen heti pesee hiukset shampoolla. Mut sit mietin et miten pitkälle oon tän kaa tullu ja et oisko se worth it. Et ehkä nyt toistaseks jatkan tätä ja ehkä mietin jotain yrttihuuhteluita hiuksille jos niist jäis kiva haju hiuksiin... Saas nähä. Ei ne siis LEUHKAA mut tietty luonnollisil hiuksil joissa on talii nii on se oma tuoksunsa. Se ei oo mikään hirveen voimakas et tuskin muut sitä haistaa mut ku se on literally omassa päässä nii ku hiukset on märkii nii se välil ärsyttää. Niin joo ja mun hiukset ei tunnu mitenkää tahmeilta lai likasilta tms. Ainuut asiat mitkä häirii tos vesipesus on just se et ei voi pestä liian usein vedellä tai hiukset menee karheiks ja sit se hiusten luonnollinen haju. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja