Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 125384" data-attributes="member: 1348"><p>Viime aikoina mun hiukset on tuntutu ja näyttäny super terveiltä JA puhtailta. En oo muistanu käyttää tota luonnonharjasharjaa hirveen usein mut aina ku käyn suihkus nii pesen (vedellä) päänahan silleen et vaan käytännös hieron päänahkaa. En oo jaksanu "scritch and preen" (aka ns. vetää käsillä tai kammalla tms. niit öljyjä päänahasta latvoihin päin). En koe et mun päänahka rasvottus käytännös ollenkaan enää nii ei mul myöskään oo hirveesti mitään öljyjä mitä vedellä hiusta pitkin.</p><p></p><p>Ainut ongelma mikä mul täl hetkel on on et näprään mun otsista. Niinku.. PALJON. Mikä johtaa siit et käsistä lähtee öljyjä hiuksiin ja sit ne näyttää rasvasilta. Tai no ei ees hirveen nopeesti totakaan käy mut mä käyn silti vähintään joka toinen päivä suihkus ja pesen päänahan ihan sama mikä tilanne ois. Ku en jotenki jaksa käyä suihkus sillee et ei kastelis päätäki plus jotenki se et kastelee hiukset nii hiukset asettuu sit nätimmin kui et olis nukkunu niiden päällä.</p><p></p><p>Eikä oo nyt ollu ongelmaa kovan veden kaa. Saatan välil tehä sen omenaviinietikkahuuhtelun mut sitäki oon nyt koittanu vähentää ku yhes vaihees tein niin joka kerta ku pesin hiukset. Ilmeisesti sitä ei sais käyttää ku kerran viikos maksimissaan ku se saattaa sit taas ärsyttää päänahkaa - minkä kyl huomasinki ja siks googlailinki asiaa.</p><p></p><p>Mutta joo, tämmönen päivitys vaan asiaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 125384, member: 1348"] Viime aikoina mun hiukset on tuntutu ja näyttäny super terveiltä JA puhtailta. En oo muistanu käyttää tota luonnonharjasharjaa hirveen usein mut aina ku käyn suihkus nii pesen (vedellä) päänahan silleen et vaan käytännös hieron päänahkaa. En oo jaksanu "scritch and preen" (aka ns. vetää käsillä tai kammalla tms. niit öljyjä päänahasta latvoihin päin). En koe et mun päänahka rasvottus käytännös ollenkaan enää nii ei mul myöskään oo hirveesti mitään öljyjä mitä vedellä hiusta pitkin. Ainut ongelma mikä mul täl hetkel on on et näprään mun otsista. Niinku.. PALJON. Mikä johtaa siit et käsistä lähtee öljyjä hiuksiin ja sit ne näyttää rasvasilta. Tai no ei ees hirveen nopeesti totakaan käy mut mä käyn silti vähintään joka toinen päivä suihkus ja pesen päänahan ihan sama mikä tilanne ois. Ku en jotenki jaksa käyä suihkus sillee et ei kastelis päätäki plus jotenki se et kastelee hiukset nii hiukset asettuu sit nätimmin kui et olis nukkunu niiden päällä. Eikä oo nyt ollu ongelmaa kovan veden kaa. Saatan välil tehä sen omenaviinietikkahuuhtelun mut sitäki oon nyt koittanu vähentää ku yhes vaihees tein niin joka kerta ku pesin hiukset. Ilmeisesti sitä ei sais käyttää ku kerran viikos maksimissaan ku se saattaa sit taas ärsyttää päänahkaa - minkä kyl huomasinki ja siks googlailinki asiaa. Mutta joo, tämmönen päivitys vaan asiaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja