Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 125966" data-attributes="member: 1348"><p>Oon jotenki ollu yllättyny siitä et mun hiukset on tosiaan pysyny puhtaana pelkäl vedellä. Oon saattanu välil tehä sen omenaviinietikkahuuhtelun ku jos hiuksiin jää paljon mineraaleja vedestä. Mun hiukset on joo sillee ei squeaky clean. Mut sit taas ne on kuitenki ns. tarpeeks puhtaat. Ja mun hiukset tuntuu atm tosi hyviltä. Tai sillee terveiltä. Varmaan ku hiuksis on kuitenki vähän pään omaa talia sillee mikä suojaa niitä. En oikeestikaa oottanu et sit ku mun hiukset ylettää jo olkapäille tuolt takaata et mun hiukset ois pysyny puhtaana pelkäl vedellä. Mut kai mun päänahka on sit tottunu siihen et sen ei tarvii tuottaa nii paljon talia ku päänahkaa ei freak outata shampoolla joka pesee kaiken pois.</p><p></p><p>Ja eilen olin ekaa kertaa silleen et hitto ku ärsyttää ku otsis valuu tielle. Tuntuu jotenki oudolta nyt ku voi taas sanoo et on hiukset. Olkoonki et ne kasvo vähän tommoseks mullettimaiseks ku en haluu enää ikin koskee saksilla hiuksiin. Ja toi otsis jotenki sulautuu hyvin ihan sama mihin jakauksen laittaa. Tai just tommost kampausta halusinki mut aina ku kävin kampaajal nii se ei onnistunu ihan täysin. Vaik vihasin sitä buzzcuttia mulle (tai siis mulle ei todellakaan sopinu se eikä ollu mitenkään empowered olo niinku jotut kuvaa) nii silti oon niin ilonen et tein sen koska nyt mun hiukset on silleen ku halusinki. Ainut mitä mun piti tehä oli oottaa 10 kuukautta, hah.</p><p></p><p>Mittasin pari päivää sitte mun hiukset (sillee et nyppäsin yhen pisimmän päästä ja mittasin) nii mun hiukset oli jonku 19,3cm. Eli mun hiukset on kasvanu keskimäärin 1,81cm. Keskimääräsestihän ihmisen hiukset kasvaa 1,25cm kuussa. Et oon ylpee ja ilonen et mun hiukset kasvaa joka kuussa yli puol senttii enemmän ku keskivertoihmisellä.</p><p></p><p>Anteeks jos tuli vähän sekavaa tekstii. Kirjotin vaa mitä mieleen vaa hyppäs. ^^' Halusin vaa päivitellä et miten mun hiusprojekti sujuu. :')</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 125966, member: 1348"] Oon jotenki ollu yllättyny siitä et mun hiukset on tosiaan pysyny puhtaana pelkäl vedellä. Oon saattanu välil tehä sen omenaviinietikkahuuhtelun ku jos hiuksiin jää paljon mineraaleja vedestä. Mun hiukset on joo sillee ei squeaky clean. Mut sit taas ne on kuitenki ns. tarpeeks puhtaat. Ja mun hiukset tuntuu atm tosi hyviltä. Tai sillee terveiltä. Varmaan ku hiuksis on kuitenki vähän pään omaa talia sillee mikä suojaa niitä. En oikeestikaa oottanu et sit ku mun hiukset ylettää jo olkapäille tuolt takaata et mun hiukset ois pysyny puhtaana pelkäl vedellä. Mut kai mun päänahka on sit tottunu siihen et sen ei tarvii tuottaa nii paljon talia ku päänahkaa ei freak outata shampoolla joka pesee kaiken pois. Ja eilen olin ekaa kertaa silleen et hitto ku ärsyttää ku otsis valuu tielle. Tuntuu jotenki oudolta nyt ku voi taas sanoo et on hiukset. Olkoonki et ne kasvo vähän tommoseks mullettimaiseks ku en haluu enää ikin koskee saksilla hiuksiin. Ja toi otsis jotenki sulautuu hyvin ihan sama mihin jakauksen laittaa. Tai just tommost kampausta halusinki mut aina ku kävin kampaajal nii se ei onnistunu ihan täysin. Vaik vihasin sitä buzzcuttia mulle (tai siis mulle ei todellakaan sopinu se eikä ollu mitenkään empowered olo niinku jotut kuvaa) nii silti oon niin ilonen et tein sen koska nyt mun hiukset on silleen ku halusinki. Ainut mitä mun piti tehä oli oottaa 10 kuukautta, hah. Mittasin pari päivää sitte mun hiukset (sillee et nyppäsin yhen pisimmän päästä ja mittasin) nii mun hiukset oli jonku 19,3cm. Eli mun hiukset on kasvanu keskimäärin 1,81cm. Keskimääräsestihän ihmisen hiukset kasvaa 1,25cm kuussa. Et oon ylpee ja ilonen et mun hiukset kasvaa joka kuussa yli puol senttii enemmän ku keskivertoihmisellä. Anteeks jos tuli vähän sekavaa tekstii. Kirjotin vaa mitä mieleen vaa hyppäs. ^^' Halusin vaa päivitellä et miten mun hiusprojekti sujuu. :') [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja