Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 187006" data-attributes="member: 1348"><p>Aattelin päivitellä tänne mun hiustenhoitorutiinia. En enää pese hiuksii pelkällä vedellä. Oon alkanu käyttää kananmunankeltuaisia hiustenpesuun aina ajottain (tyyliin kerran viikossa ku hiukset ei rasvotu nii nopeesti). Niil saa hiukset yhtä puhtaiks ku shampoolla mut siltikää en shampooseen haluu koskea.</p><p></p><p>Sen lisäks oon alkanu käyttää risiiniöljyy hiusten pituuksiin, koska se pelkkä vesipesu rehellisestiki käytännös pilas mun hiukset, niin pahalta ku tuntuuki sanoa. Sen lisäks pelkäl vedellä ei saanu ihan niin puhtaiks hiuksia ja jos hiuksis oli pään tuottamaa omaa rasvaa (eli talia) nii niil kesti ikuisuus kuivua.</p><p></p><p>Mun hiuksis oli tosi paljon kakshaarasia ja sen lisäks ne katkes piennemmästäki venytyksestä. Nyt ku oon alkanu käyttää tota risiiniöljyy nii ne ei katkee enää läheskään niin helposti. Alotin myös käyttää sitä ripsiin nukkumaanmennessä. Voin siitä myöhemmin päivitellä tekeeks se ripsille mitään.</p><p></p><p>Mun ei ollu tarkotus ton buzzcutin jälkeen enää ikinä mennä kampaajalle mun hiusobsession takia. Leikkasin kaikki hiukset 12mm pitkiks 2021 lopussa. Eli en ollu leikannu niit 2,5v joten senki takii varmasti hiukset oli ihan heinää. Totesin et pakko käydä kampaajalla et saisin hiukset parempaan kuntoon. Leikkautin semmoset V-cut malliset hiukset (ku hiukset on selkää vasten nii ne menee sillee V-mallisesti) ja sen lisäks leikkautin semmosen Korean see through bangsin ku oli ikävä otsista vaik vannoinki et en enää ikin leikkais ostsista.</p><p></p><p>Se kampaaja kyl ei ihan tajunnu mitä halusin nii toi otsis ei oo ihan semmonen see through otsis ku mitä hain mut sit ku se vähän kasvaa nii voin leikkauttaa sen siihen malliin ku halusin. Se siis leikkas sen otsiksen silleen et se ei hirveesti pidentyny sivulle päin kuten olisin halunnu vaa se on tosi suora, pikkasen pyöristyvä. Mut kelasin et leikkaan seuraavaks ite mut leikkaan enemmän vaan siit keskeltä ja annan sivujen kasvaa.</p><p></p><p>TLDR: Vaik vesipesu toimiski sen jälkeen ku hiukset on tottunu siihen nii jos ei öljyy latvoja mitenkään nii ne menee tosi huonoon kuntoon. Aion jatkos pestä vedellä jos hiukset ei oo kauheen likaset vaa tyylii hikiset mut jos ne näyttää likasilta nii käytän kananmunankeltuasta niien pesuun ja aion öljytä sil risiiniöljyllä aina ku latvat tuntuu kuivilta. Eli en suosittele vesipesua ja omenaviinietikkahuuhtelua pelkästään vaan jos hiukset haluu pestä vaan vedellä nii suosittelen öljyämään hiukset jollaki öljyllä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 187006, member: 1348"] Aattelin päivitellä tänne mun hiustenhoitorutiinia. En enää pese hiuksii pelkällä vedellä. Oon alkanu käyttää kananmunankeltuaisia hiustenpesuun aina ajottain (tyyliin kerran viikossa ku hiukset ei rasvotu nii nopeesti). Niil saa hiukset yhtä puhtaiks ku shampoolla mut siltikää en shampooseen haluu koskea. Sen lisäks oon alkanu käyttää risiiniöljyy hiusten pituuksiin, koska se pelkkä vesipesu rehellisestiki käytännös pilas mun hiukset, niin pahalta ku tuntuuki sanoa. Sen lisäks pelkäl vedellä ei saanu ihan niin puhtaiks hiuksia ja jos hiuksis oli pään tuottamaa omaa rasvaa (eli talia) nii niil kesti ikuisuus kuivua. Mun hiuksis oli tosi paljon kakshaarasia ja sen lisäks ne katkes piennemmästäki venytyksestä. Nyt ku oon alkanu käyttää tota risiiniöljyy nii ne ei katkee enää läheskään niin helposti. Alotin myös käyttää sitä ripsiin nukkumaanmennessä. Voin siitä myöhemmin päivitellä tekeeks se ripsille mitään. Mun ei ollu tarkotus ton buzzcutin jälkeen enää ikinä mennä kampaajalle mun hiusobsession takia. Leikkasin kaikki hiukset 12mm pitkiks 2021 lopussa. Eli en ollu leikannu niit 2,5v joten senki takii varmasti hiukset oli ihan heinää. Totesin et pakko käydä kampaajalla et saisin hiukset parempaan kuntoon. Leikkautin semmoset V-cut malliset hiukset (ku hiukset on selkää vasten nii ne menee sillee V-mallisesti) ja sen lisäks leikkautin semmosen Korean see through bangsin ku oli ikävä otsista vaik vannoinki et en enää ikin leikkais ostsista. Se kampaaja kyl ei ihan tajunnu mitä halusin nii toi otsis ei oo ihan semmonen see through otsis ku mitä hain mut sit ku se vähän kasvaa nii voin leikkauttaa sen siihen malliin ku halusin. Se siis leikkas sen otsiksen silleen et se ei hirveesti pidentyny sivulle päin kuten olisin halunnu vaa se on tosi suora, pikkasen pyöristyvä. Mut kelasin et leikkaan seuraavaks ite mut leikkaan enemmän vaan siit keskeltä ja annan sivujen kasvaa. TLDR: Vaik vesipesu toimiski sen jälkeen ku hiukset on tottunu siihen nii jos ei öljyy latvoja mitenkään nii ne menee tosi huonoon kuntoon. Aion jatkos pestä vedellä jos hiukset ei oo kauheen likaset vaa tyylii hikiset mut jos ne näyttää likasilta nii käytän kananmunankeltuasta niien pesuun ja aion öljytä sil risiiniöljyllä aina ku latvat tuntuu kuivilta. Eli en suosittele vesipesua ja omenaviinietikkahuuhtelua pelkästään vaan jos hiukset haluu pestä vaan vedellä nii suosittelen öljyämään hiukset jollaki öljyllä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja