Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 89880" data-attributes="member: 154"><p>Mä en oo käyttänyt shampoota vuosiin, muuta kuin super occasionally. Esimerkiksi jos mulla on tanssiesiintyminen ja laitan kasan hiuslakkaa hiuksiin, niin saatan putsata sen shampoolla. Mä kyllä käytän hoitoainetta ja kerran viikossa pesen päänahan sillä, muuten vain vettä ja hieronta päänahalle. Mulla ei ole oikein koskaan rasvoittunut hiukset. </p><p>Pitää muistaa jos käyttää muita tuotteita, kuten hoitoainetta, että hoitoaineen tulee olla silikooniton koska silikooni kertyy hiuksiin ja sulfaatti pitoinen shampoo on pretty much ainoa joka poistaa sen hiuksista. </p><p>Onko sun hius sitten jotenkin tosi proteiinipitoinen kun poistatat sitä etujalka? Itse taas lisään proteiinia koska sitä ei ole tarpeeksi. Onko se se riisivesi joka keräännyttää protskua hiuksiin? </p><p>Välillä mä teen kans omia hiusmaskeja kananmunasta, avocadosta, oliiviöljystä ja hunajasta. Mut nää on lähinnä just hiuksille, ei päänahalle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 89880, member: 154"] Mä en oo käyttänyt shampoota vuosiin, muuta kuin super occasionally. Esimerkiksi jos mulla on tanssiesiintyminen ja laitan kasan hiuslakkaa hiuksiin, niin saatan putsata sen shampoolla. Mä kyllä käytän hoitoainetta ja kerran viikossa pesen päänahan sillä, muuten vain vettä ja hieronta päänahalle. Mulla ei ole oikein koskaan rasvoittunut hiukset. Pitää muistaa jos käyttää muita tuotteita, kuten hoitoainetta, että hoitoaineen tulee olla silikooniton koska silikooni kertyy hiuksiin ja sulfaatti pitoinen shampoo on pretty much ainoa joka poistaa sen hiuksista. Onko sun hius sitten jotenkin tosi proteiinipitoinen kun poistatat sitä etujalka? Itse taas lisään proteiinia koska sitä ei ole tarpeeksi. Onko se se riisivesi joka keräännyttää protskua hiuksiin? Välillä mä teen kans omia hiusmaskeja kananmunasta, avocadosta, oliiviöljystä ja hunajasta. Mut nää on lähinnä just hiuksille, ei päänahalle. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Onks teistä kukaan muu kokeillu nopoo:ta? Eli hiusten pesua ilman shampoota..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja