Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oof kamalaa mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 23131" data-attributes="member: 34"><p>Vilkaisin entisten koulujeni sivuja ja tuli kova ikävä D: etenkin opettajaihastuksiani. Tavallaan vähän myös oppilasihastuksiani. Mutta paljon kamalampaa on tämä opeihastusikävä. Siitä on melkein kolme vuotta kun valmistuin lukiosta ja mulla on vieläkin ikävä muutamaa siellä joihin olin ihan helvetin ihastunut. Ja ne kaikki taitaa edelleen olla opettajina siellä. Itken. Siitä taas on noin seittemän vuotta kun lähdin yläasteelta ja ikävä muutamaa opeihastustani sieltä myös. Satuin vahingossa näkemään sen yhden kuvan ja hän on vieläkin ihan vitun söpö <3 rakastin sitä niin 😭😭😭😭😭😭😭 ja kai mä sitten jollain tasolla edelleen rakastan, vaikka ei pitäisikään. Iski niin hirveä ikävä etten tiedä miten selviän. Ei oo varmaan pitkään aikaan tullu näin kovaa ikävää opettajia kohtaan. Muistan ne kaikki hetket kun se jutteli mulle ja aaaaaaaaaa se oli nii vitu kuuma ja muistan aina ku tunti alko ja se käveli sielt avaimiensa kanssa ja katoin sitä ja aattelin et voi vittu nyt taas mennään 😭 sit mul oli tyyliin ongelma ku tykkäsin periaatteessa kahdesta opettajasta yläasteella sillee kaikista eniten, ja toi toinen sit aina hämmens kaiken kun mun tunteet sitäkin kohtaa syveni ja sit olin tyyliin kriisissä siitä et tykkäänkö siitä toisesta enää ollenkaan.</p><p></p><p>Huoh.</p><p></p><p>Niin kauhee ikävä mutta noh, ennen oli ennen ja nyt on nyt ja nykyään mulla on vielä tyyliin sitäkin pahempia ihastuksia eli t & h -.- ja tää se vasta sattuukin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 23131, member: 34"] Vilkaisin entisten koulujeni sivuja ja tuli kova ikävä D: etenkin opettajaihastuksiani. Tavallaan vähän myös oppilasihastuksiani. Mutta paljon kamalampaa on tämä opeihastusikävä. Siitä on melkein kolme vuotta kun valmistuin lukiosta ja mulla on vieläkin ikävä muutamaa siellä joihin olin ihan helvetin ihastunut. Ja ne kaikki taitaa edelleen olla opettajina siellä. Itken. Siitä taas on noin seittemän vuotta kun lähdin yläasteelta ja ikävä muutamaa opeihastustani sieltä myös. Satuin vahingossa näkemään sen yhden kuvan ja hän on vieläkin ihan vitun söpö <3 rakastin sitä niin 😭😭😭😭😭😭😭 ja kai mä sitten jollain tasolla edelleen rakastan, vaikka ei pitäisikään. Iski niin hirveä ikävä etten tiedä miten selviän. Ei oo varmaan pitkään aikaan tullu näin kovaa ikävää opettajia kohtaan. Muistan ne kaikki hetket kun se jutteli mulle ja aaaaaaaaaa se oli nii vitu kuuma ja muistan aina ku tunti alko ja se käveli sielt avaimiensa kanssa ja katoin sitä ja aattelin et voi vittu nyt taas mennään 😭 sit mul oli tyyliin ongelma ku tykkäsin periaatteessa kahdesta opettajasta yläasteella sillee kaikista eniten, ja toi toinen sit aina hämmens kaiken kun mun tunteet sitäkin kohtaa syveni ja sit olin tyyliin kriisissä siitä et tykkäänkö siitä toisesta enää ollenkaan. Huoh. Niin kauhee ikävä mutta noh, ennen oli ennen ja nyt on nyt ja nykyään mulla on vielä tyyliin sitäkin pahempia ihastuksia eli t & h -.- ja tää se vasta sattuukin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oof kamalaa mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja