Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
oon ihan semi ylpee itestäni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 18702" data-attributes="member: 176"><p>- oon päässy eroon osasta sh-käyttäytymismalleista</p><p>- en ole satuttanut itseäni pahemmin yli vuoteen</p><p>- en enää juurikaan sekakäytä tai ole "sekaisin"</p><p>- vaikka rajojen asettaminen on ollut haastavaa niin olen siinä onnistunut parantamaan, osaan joskus sanoa myös ei</p><p>- olen aloittanut koulun vaikka sekin vähän takkuaa</p><p>- aloitin terapian</p><p>- en ole saanut vuoteen yhtään vuokravelkaa</p><p>- olen oppinut sietämään yksinoloa edes jotenkin</p><p>- olen innostunut leipomisesta ja ruuan laitosta!!</p><p></p><p>asioista mistä en ole ylpeä ja haluan parantaa: valehtelu läheisille ja ihmisille jotka yrittää auttaa, pinnan kiristyminen ja helpommin hermostuminen, loput päihteet ja holtiton tupakan polttaminen, asunnon siivottomuus ja kotitöiden laiminlyönti, syrjäytyminen ja täydellinen eristys muista ihmisistä ilman koronaakin</p><p></p><p>ero on iso viiden vuoden takaiseen mutta silti on paljon tehtävää, mutta kai sitä on ihan ok olla ylpeä koska oon kuitenkin saavuttanut paljon asioita kun miettii tarkemmin D= hyvä minä, jee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 18702, member: 176"] - oon päässy eroon osasta sh-käyttäytymismalleista - en ole satuttanut itseäni pahemmin yli vuoteen - en enää juurikaan sekakäytä tai ole "sekaisin" - vaikka rajojen asettaminen on ollut haastavaa niin olen siinä onnistunut parantamaan, osaan joskus sanoa myös ei - olen aloittanut koulun vaikka sekin vähän takkuaa - aloitin terapian - en ole saanut vuoteen yhtään vuokravelkaa - olen oppinut sietämään yksinoloa edes jotenkin - olen innostunut leipomisesta ja ruuan laitosta!! asioista mistä en ole ylpeä ja haluan parantaa: valehtelu läheisille ja ihmisille jotka yrittää auttaa, pinnan kiristyminen ja helpommin hermostuminen, loput päihteet ja holtiton tupakan polttaminen, asunnon siivottomuus ja kotitöiden laiminlyönti, syrjäytyminen ja täydellinen eristys muista ihmisistä ilman koronaakin ero on iso viiden vuoden takaiseen mutta silti on paljon tehtävää, mutta kai sitä on ihan ok olla ylpeä koska oon kuitenkin saavuttanut paljon asioita kun miettii tarkemmin D= hyvä minä, jee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
oon ihan semi ylpee itestäni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja