Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Oon liian iännissä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 119097" data-attributes="member: 32"><p>Olen tämän keskustelun takia pohtinut kans tätä pointtiasiaa. Siis ihmettelen sitä, että pitääkö pointin olla aina niin syvällinen? Mun mielestä kaikella on joku pointti. Pointtina voi olla esim joku ihan asia asia tai sitten ihan vain höpötellä jostain esimerkiksi ihan tyhjentääkseen mieltään. Myös höpöttelyissäkin voi olla sisällä erilaisiakin pointteja myös useitakin. Nuo oli vain muutamia esimerkkiä. En ymmärrä monesti sitä jos joku sanoo jostain puuttuvan pointin. Eiks turhuuksien höpisemisessäkin voi olla joku pointti? </p><p>Pitääkö kaiken olla niin syvällistä tai järkevää ennen kuin voidaan sanoa että ”tässä on sisällä tärkeä pointti, arvostan.” </p><p>Uskoisin, että monet niistä jotka valittaa itse keskustelun pointittomuudesta, kai tarkoittaa sitä, ettei lukija itse ole tajunnut sitä pointtia tai pointteja mitä keskustelu kantaa sisällään. Ei kai pointin tarvitse olla kovin ihmeellinen ennen kuin sitä voisi kutsua pointiksi. Ihmettelen vaan tätä… vaikka noh, ihan sama eihän sitä ees tarvitse ollakaan ees mitään pointtia niin kuin jotkut niin sanoo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 119097, member: 32"] Olen tämän keskustelun takia pohtinut kans tätä pointtiasiaa. Siis ihmettelen sitä, että pitääkö pointin olla aina niin syvällinen? Mun mielestä kaikella on joku pointti. Pointtina voi olla esim joku ihan asia asia tai sitten ihan vain höpötellä jostain esimerkiksi ihan tyhjentääkseen mieltään. Myös höpöttelyissäkin voi olla sisällä erilaisiakin pointteja myös useitakin. Nuo oli vain muutamia esimerkkiä. En ymmärrä monesti sitä jos joku sanoo jostain puuttuvan pointin. Eiks turhuuksien höpisemisessäkin voi olla joku pointti? Pitääkö kaiken olla niin syvällistä tai järkevää ennen kuin voidaan sanoa että ”tässä on sisällä tärkeä pointti, arvostan.” Uskoisin, että monet niistä jotka valittaa itse keskustelun pointittomuudesta, kai tarkoittaa sitä, ettei lukija itse ole tajunnut sitä pointtia tai pointteja mitä keskustelu kantaa sisällään. Ei kai pointin tarvitse olla kovin ihmeellinen ennen kuin sitä voisi kutsua pointiksi. Ihmettelen vaan tätä… vaikka noh, ihan sama eihän sitä ees tarvitse ollakaan ees mitään pointtia niin kuin jotkut niin sanoo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Oon liian iännissä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja