Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oon nykyään tosi itkuherkkä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="asiavirhe" data-source="post: 197191" data-attributes="member: 11760"><p>Osaisinpa edelleen itkeä. Itselläni on se ongelma nykyään, että välttelen niin voimakkaasti kokemasta ja näyttämästä tunteitani, että en pysty itkemään edes silloin kun se olisi oikeasti hyödyllistä. Itken joskus harvoin vain, kun olen varma siitä, että olen yksin eikä minua häiritä. Terapeuttikin välillä todennut että sinä se todella kerrot traumaattisesta tapahtumasta kuin ohimennen ja ilman, että se näkyy eleissäsi millään tavalla. Olen blockannut inhimilliset tunteet niin hyvin, että olen kadottanut ne.</p><p></p><p>Älä ole kuin minä. Hyväksy itkuisuutesi, keho tietää kyllä, kun tunteet on paras päästää ulos. Välillä se tarve vain on useammin, se vaihtelee vaikka mitään ulkoista syytä ei ehkä olisikaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="asiavirhe, post: 197191, member: 11760"] Osaisinpa edelleen itkeä. Itselläni on se ongelma nykyään, että välttelen niin voimakkaasti kokemasta ja näyttämästä tunteitani, että en pysty itkemään edes silloin kun se olisi oikeasti hyödyllistä. Itken joskus harvoin vain, kun olen varma siitä, että olen yksin eikä minua häiritä. Terapeuttikin välillä todennut että sinä se todella kerrot traumaattisesta tapahtumasta kuin ohimennen ja ilman, että se näkyy eleissäsi millään tavalla. Olen blockannut inhimilliset tunteet niin hyvin, että olen kadottanut ne. Älä ole kuin minä. Hyväksy itkuisuutesi, keho tietää kyllä, kun tunteet on paras päästää ulos. Välillä se tarve vain on useammin, se vaihtelee vaikka mitään ulkoista syytä ei ehkä olisikaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oon nykyään tosi itkuherkkä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja